Rég látott

Szinte nem is tudom mikor láttam utoljára a vitabullokat, talán Becej CAC-on, azóta mindig közbejött valami...
Így ma fogtam magam, és elbicóztam miután lebeszéltem Ákossal. Kinyitottam a kaput, betoltam a biciklimet, és amikor becsuktam az ajtót egy hatalmas nagy franciabulldog áradat fogadott. Nyolc picike sprintelt felém, majd majd' fellöktek. Alig tudtam hátrajutni, mert mindenki ugrált rám, rohangáltak a lábaim közt. Cukik voltak. A Cetli alomból már csak Milky Macao és Macho van itthon, többiek elmentek már. Csomót játszottam a picikkel, beszélgettem picit Ákossal, megdögönyöztem Lulut, meg elvittem sétálni Zivát.  Nagyon hisztis a csajszi, de majd leküzdjük, beállni egész szépen beáll.

Utána visszaültem a picikhez. Bill egyébként már nagyon elemében van, már nem is fél.
Rea, Kókusz gyönyörű. Komolyan brutál szépek, Rea pofija nagyon tetszik. Van még egy kis Falina ( sable szuka, de passzolom a nevét.. :( ) aki nagyon szépike, szerintem kiállításokon is megfogja állni a helyét.
Már tél óta keresgetek egy pici franciát aki esetleg dd-re is alkalmas lehet... Aki nem túl lusta, és hajlandó figyelni rám kicsit tovább. Ma észrevettem, hogy van egy kis feka szuka, (nevet Neki sem tudok...:(( ) aki marad nálunk, és nagyon aranyosan figyel rám. Mindig mellettem jön, felveszi a szemkontaktot. Nagyon jól lehetett motiválni egy kis kajára, úgyhogy megtömtem a zsebem kajával, és kimentünk az utcára kicsit tanulni. Megtanult pörögni-forogni, és az ül is szépen megy, meg elkezdtük a lábszlalomot. Ügyes nagyon! Talán lehet egy év múlva összerakok belőle egy hobby osztályos kutyust.. na majd meglátjuk, nem sietünk, szépen lassan.(Vidi is van, majd megnézem, és ha jó lett akkor felrakom :) )

Van bennem egy nagy adag bizonyítási vágy is. Hogy megmutassam, hogy igen, franiának is lehet tanítani dolgokat. Mindenhol azt olvastam, hogy az alapvető dolgokon túl lehetetlen őket megtanítani bármire. Hát, majd Ő lesz az első francia.. :) Még egyébként youtube-on sem láttam dd-s franciákat...
Utána picit hagytam őket, dögönyöztem aki éppen sorban állt.
Ezekkel nem volt semmi gond, 5-8-ig jól elvoltam. Aztán haza is kellett jönni valahogy... Hogyan lógjunk meg? Megpróbáltam lelépni, de Macho utánam rohant, ezzel lebuktatott.Na de a végén eldobtam nekik egy vadarabot, és előrerohantam, majd gyorsan kitoltam a bicómat... Kis cukorkák :) ♥

Pumba :) James fia :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések