+ egy Suzy

Még van pár pénteki elmaradt képem, hozok pár kedvencet... :)

Pénteki kép... Ivett művészasszony, és Jamie na meg a halacska



Ma szokásos időben jött értem Ivett, de nem a szokásos csapattal. Eljött velünk még Ivett tesója Zsani és berni szukája,  Suzy is.
Kint kutyik összehaverkodtak, majd lementünk a partra. Kutyák pancsoltak, előkerült a dummy is. Nemsokára erőt vettem magamon, és elmentünk Griddel úszni egyet.Ismét sokáig úszunk, addig amíg leért a lábam. Nagyon jó volt, bár bevallom, kicsit fárasztó, nincs valami jó kondim... No, majd így lesz. De az tuti, hogy egyre jobban bírom. Jók egyébként ezek a reggeli séták, ezek után nyugodtan lazsálhatok, (jelen esetben takaríthatok) vagy pár hét múlva dolgozhatok.





Ingridemnek ma úszás közben volt egy rossz húzása.. lenyomott a víz alá véletlenül... Egész délelőtt fájt utána a fülem..
Su nagyon aranyos kutyus egyébként. Kedves, és olyan igazi bernis nekem : ) Nagyon aranyos volt, egyszer még a dummyt is kihozta! Nagyon jó volt ez a reggeli séta is, remélem hamarosan 4 kutyával mehetünk ismét.. (Damonka lesántult, belelépett valamibe..)

Su

Jimmy

Délután kicsit (nagyon) lehűlt a levegő, így kimentem tanítgatni a lánykát. Készülünk UFO-ra. Még egyelőre nem tetszik a kűrünk.. Az ötlet szerintem nem rossz, de az egész még nekem kapkodós, és nincs benne az a plusz amitől nekem akármilyen kűr is jól néz ki. Nincs benne az a szórakozás, mulatság. De meglesz ez is azt hiszem. Nem fogok stresszelni, odamegyünk szórakozni egyet. Első hivatalos versenyünk,  nem várok sokat tőle.

Egyébként a napomat igazán feldobták a Pécs CACIB-os senior handlerek... WDS után ez a 2. kiállítás ami miatt nagyon szomorú vagyok, hogy nem lehettem ott. Megosztom Veletek is, hátha egy kis mosolyt csal az arcára aki még nem látta... :)










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések