Család bevonva

forrás: http://www.superstock.com/

Reggeli sétán Ingrid eléggé rossz volt. Jó párszor vártunk rá.... Ivett felhívta figyelmemet pár hibámra. Ilyen pl., hogy nincs erőteljes hívószavam. Amikor dögözött csak hívtam, kiabáltam. Most visszaszokok arra, hogy egyszer hívom, kedvesen, és csak akkor jutalom. Viszont ha jön szóban dicsérem. Egy hétig nincs séta,  kipróbálom a benti alaptréninget Jan módon. 
Ma elmagyaráztam reggel anyának és húgomnak hogy s mint tovább. Egész jól fogadták, szerintem menni fog nekik, bár még mindig rájuk szólok. Tesóm ki is ment kicsit kipróbálni milyen is ez így. Sőt, még amikor dd kűrt gyakoroltuk akkor is kint volt, kapcsolt zenét, sőt, amikor kértem hogy non-stop dumáljon akkor is lökte a dumát zavaró tényezőként. 

Este pedig megvolt az első közös evés, persze gesztusevéssel. Kicsit furi volt, Ingrid nem is értette mi van, de azért szépen megettük a corn flakesünket, majd megkapta a kajáját. Rég kapott már a saját táljából, és már rá is fér egy kis plusz kg. Ivettel is megbeszéltem, szerinte is felfüggeszthetjük a kötődéstréninget.
A kűrünk kezd összeállni, Ingrid ügyes.
Jövő héten pedig ha minden igaz Korom Gábor előadás, már nagyon nagyon nagyon várom. Régóta szeretnék menni az előadására, Ivett nagyon jó dolgokat mesélt.

Ma pedig megnéztem a farkaslesen c. filmet. Nem a legjobb, érdekes, de nem az amit kerestem. No nembaj, majd jó sokat nézek. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések