Vendégségben az Arkovári kennelnél

Szombat reggel nagyon nehezen, de sikerült kikászálódnom az ágyból, és közben szidnom magam az előző este miatt, ugyanis Réka szülinapját ünnepeltünk :) . Elkészültem szépen, majd indultam két táskával a buszmegállóba. Sikeresen át tudtam szállni még Kecskeméten is, majd kicsit izgultam amikor megérkeztem Alsónémedire. Jó helyen szálltam le, majd miután 2 bácsit megkérdeztem sikerült odatalálnom Edináékhoz. Ő bent kozmetikázott egy általa tenyésztett kutyust, ha jól emlékszem, Szofit. 
Miután végzett, és jöttek érte a gazdik körbemutogatta a házat, és az udvart. Gyönyörű ott minden. Bent 3 kutyus van, Lindy, aki nálam pár hónappal fiatalabb, (Ő is 1996-os, ) Happy aki 11 éves, valamint Micike. A két öregebb kutyusok a koruk miatt voltak bent, Micike meg mert... Bejött, és nem akar kint lenni :) 
Edina bemutatta a már angyalként szálló kutyák képeit a falon, rajzokat róluk, mesélt a vérvonalról kicsit. Elmondta, hogy Monet miatt  ennyire különlegesen kedves a legtöbb Arkovári kutya. Ha jól megnézzük, Rascalon kívül mindenki egy ennivaló, gyerek-család centrikus kutya. 

Utána Orsival (Edináék lánya) átmentünk a rendelőbe, hiszen én is e szakma felé kacsintgatok. Körbemutogatták a helyet, sok dolgot rögzítettem az agyamban, hogy mi tűnik jó megoldásnak. Nagyon szuperül felépített rendelő, logikusan elrendezve, újszerű, modern, nem rég építették. Zolibácsi megmutatta a kozmetikát is, aki még bérlőre vár. 
Kicsit beszélgettünk a fotózásról, hobbijaimról, majd megjött az első beteg, kis pincher, kötelező oltások miatt. Következő egy német juhász keverék szerűség kombináltra, majd egy férfi a libáinak keresett vitamint. A következő egy Arkovári kutyus, 10 év körüli, pár napja lázas, kullancs elleni oltás a saját dokijuknál nem használt, ezért Nagykanizsáról eljött, hogy normálisan ki legyen vizsgálva. Vért vettek tőle, majd infúzióra kötötték, mert nem evett, ivott. Na, ez már akció dús esemény volt. Kutyavérvételt sem láttam még, de nem különbözik az embertől. A vért minden probléma nélkül bírtam, megnyugodtam. Jó lenne pár műtét is végignézni, hogy meglássam, bírom-e a dolgokat... 
A kutyus eredményeire kíváncsi lennék, viszont az a vértől függ. 
Azt sikerült bizonyos mértékig laikusan, bizonyos mértékig nem aként megállapítanom, egy gyors, pörgős orvosi csapat van, akik pár perc alatt elintéznek mindent, áraik kedvezőek, és nagyon szuperül felszereltek. No meg nem véletlen, hogy az Arkovári gazdik visszahordják a kutyákat, akármilyen messze laknak, kozmetika miatt, illetve a szokásos orvosi vizsgálatokra is. Szerintem ez jelent valamit :) 

Hazamentünk, kajáltunk, majd lementünk a nyaralójukba, fürödtünk, ott találkoztam másik Zolibácsival, és Arinénivel, akiknél szintén Arkovári kutyus van, méghozzá Cuki. Hogy mennyi történetet hallottunk róla, az valami eszméletlen, nagyon jól éreztem magam :) Este hazajöttünk, kicsit bementem Rascalhoz. Még nem mondok semmit a viselkedéséről, szeretném Ivettel is megbeszélni amiket láttam, ugyanis nem egyértelmű jelei vannak a kissrácnak, de az biztos, nem eléggé magabiztos. A végére már nem félt tőlem annyira, meg tudtam simogatni, nem akart világgá szaladni előlem. 
Elvittem sétálni, hiszen vele kell összeszoknom, ő nem jön egyedül. Sokat sétáltunk a végére teljesen okés volt. Látszott, hogy emberektől, zajtól tart, összerezzen, bestoppol. Szépen jött mellettem, imádtam vele sétálni. 
Kicsit gyakoroltunk, megnéztem milyen gyorsan kell őt megmozgatni. Hát valami fantasztikus. A nap folyamán rengeteg titkot megtudtam a schnauzerekről, valamint olyan dolgokat tudtam meg, amit egy kívülálló sosem fog. Most ti sem, bocsi, titoktartást fogadtam :) Azt látom, hogy borzalmas a rivalizálás, nagyon csúnya dolgokat csinálnak páran, valamint rengeteget beszéltünk a tenyésztőkről, handlerekről, és a genetikáról. Hogy mit hogyan kéne csinálni, valamint, hogy milyen is A Snaci. Egyenes hát, nem túl meredek szögek, farok '1 óránál' állnak, satöbbi. Így már más szemmel néztem a snacikra, megláttam az apróbb hibákat, de azt kell mondjam Rasiból fantasztikus kutya lesz.

Este bavágtuk a szunyát, ez a napom brutál hosszúra sikeredett. 
Éjjel többször felkeltem idiótaságokat álmodtam (mint pl. a macsa anyuci megette a kölykét és kihányta.. logikus nem?) majd végre eljött a reggel. Megkajáltunk, Miciztem, majd indultunk a nyaralóba fürdeni, egész napot, 4-ig kint voltunk, ismét Cukigazdikkal. Micikével egyébként félelmetes szerintem milyen jó kapcsolatom lett hirtelen. Alapból nagyon aranyos, kedves, meg szerettük egymást, de most. Folyton velem volt, éjjel is ült a szobám előtt. Rengeteget játszottam vele, fetrengtünk a földön, ült az ölembe, agyon puszilgattam. Megszerettem, de nagyon. 
Miután hazaértünk egy órára kimentem a kutyikhoz hátra, megismerkedtem Huncutkával, Lollipoppal, Maestroval és Coollal, valamint ott volt Chióni is. Tündériek mind, viszont amíg nem mentem be volt ám hangjuk :) Csomó ideig simiztem őket, brutál jófejek voltak. Imdááádtam őket.

Vásárhely CACIB... csak hogy kép legyen már, most elő sem vettem a gépet... 

Aztán eljött a búcsú ideje. Elköszötem a kutyiktól, Lindytől végleg... Örülök hogy megismerhettem, remélem még bírja az öreglány egy picit, ha még egy hónapocskát kibír már az is szép eredmény. Félix is nem olyan régen ment el, pedig vele nagyon szerettem volna találkozni, minden fényképen egy tünemény volt, mindig mindenben Edináék kedvében akart járni. Micikét agyon csókolgattam, Happyt is megsimiztem, kapott egy puszikát. Szívesen írnám, hogy remélem, látom még Lindyt, de ezt nagyon aki tudja milyen állapotban van rájön, hogy badarság lenne ilyet írni. Szerencsés vagyok, hogy ismertem. Szegény süketen vakon is elbotorkált, mindig próbált a közelünkben maradni. Gyönyörű kutyus, ez a mai napig látszik rajta, fantaszikus utódokat hozott le, és fantasztikus eredményeket ért el ő is, és az utódai is. 
Elindultam, elköszöntem, buszokkal sem volt gond.
Köszönöm szépen az egész családnak, hogy ott lehettem, a vendéglátást, a kedvességet, egyszóval MINDENT! Remélem még sok-sok ilyen látogatás lesz :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések