Kizavartak

Ma 3-kor keltem, mentem ki erdőbe fotózni... A gépet szinte elő sem vettem, de sebaj, lesz még alkalmam bőven.
6-ra jött hozzánk Ivett, indultunk tóra, ő már előtte lefutotta a körjeit :) Becsülöm értre, hogy így ilyen kitartóan tud futni... én max 1-2x elmegyek, de semmi több...
Szóval megérkeztünk, Ingrid összeevett valami szikkadt kenyeret. Lecuccoltunk, olyan helyre ahol senkit nem zavarunk. Kicsit dummyztak a srácok, utána elmentem úszni Griddel, először dummyval, majd anélkül.

Dummy nélkül most kivételesen sokáig úsztunk be, nagyon jó volt. A víz is meleg volt, a nap is sütött, a szél nem fújt. Szuper volt itt minden.
Már kifelé jártunk amikor 2 horgász odaevezett hozzám, hogy kutyát a vízbe hozni tilos, látja 2 kutya is van a vízben, és hogy vakok vagyunk-e, hogy nem látjuk a táblát. Sürgősen hagyjuk el a területet, mert különben hívják a rendőröket. Nem kicsit durrant el az agyam, Ingrid már úszott vissza hozzám, hogy miért nem megyek, szépen rávakkantott a csónakra. Biztos lett volna még mondanivalójuk, de jobban jártunk azzal hogy szépen alámerültem, és elúsztam onnan.

Egész nap ezen járt az agyam. Ivettnek van egy jó kis terve amit már a blogjában kifejtett... Remélem sikerül valamit összehozni belőle...
Nagyon nem értem a horgászokat, mindig ők paráznak a dolgokon. Kit zavartunk ott hátul? Direkt korán keltünk, hogy senki se legyen kint. Amint mozgolódás van, már megyünk is el, plusz a kutyák legtöbb idejüket a vízben töltik. Maradékot nem hagyunk semmilyen formában. Még a horgászokat sem zavarjuk, a tó túloldalán vannak.

Hát akkor miért? Miért fáj az valakinek (akit ráadásul ismerek is, szereti az állatokat, és jó fejnek tartottam...) az, hogy 2 ember 2 kutyával jól érzi magát... Mert ha a campingesek lennének kiakadva amikor néha ráordítok Ingridre, hogy ne egyen össze mindent az ok. De nekik egy rossz szavuk, pillantásuk sincs! Ha a munkások panaszkodnának, mert lányom egyszer-kétszer arra rohan, és haverkodik az is oké, de ők is csak mosolyognak, és egyszer már simit is kapott....


Akkor mi? Épp eszű magyarázat? A kutyák nem ürítenek a vízbe, nem úgy, mint néhány ember... A szőrük igen elenyésző, nem hiszem, hogy a hínár és a nád mellett (ami idén csak azért szép, mert Ákosék összefogtak, és önként rendbe rakták, miután ennek a felelőse eléggé rendesen elhanyagolta) no meg a halak mellett pár szőrszál olyan sokat jelentene... nem is beszélve a döglött halakról amiket néha érdekes módon egy horgász sem vesz észre, és viszi el...
Na mindegy, ha valaki tud valami normális magyarázatot kérem írja le...

Elsétáltunk még egy picit, hogy száradjunk, a végén kicsit gyakoroltam csajszival, egyszer megint sikeresen lekapcsolt... ejj-ejj...
Hétvégén találkoztam Mikoval, nem tudtunk betelni egymással :)
Honlapunk egyébként megújult :) 

Megjegyzések

Adél - Roxy&Tio üzenete…
Én teljesen egyetértek veled!:)
Meg amúgy igen a döglött halak...
Sokszor amikor reggel visszük le a kutyákat szoktam látni, hogy a strandon horgásznak... a strand területén azt sem szabadna nem??
Anyum is mondta, hogy kéne szólni a polgármesternek(vagy nem tudom kinek), hogy kéne valami rész ahol lehet kutyákat úsztatni. :))
Amit Ivett írt, nagyon jól hangzik!;))

Népszerű bejegyzések