Duplajó


Szokásos séta, szokásos időpontban. Damon lába végre jó, úgyhogy hoztuk őt is :) Ingridet nem szoktam elengedni mostanság az utcákban, mert berohan mindenhová...
namost merre, avagy Jamie be lett szivatva :D 
Lent a parton elengedtem az ebeket, rögtön be a vízbe mindannyian. Ingrid összevissza rohangált, evett mindent fel... Úgyhogy le kellett foglalnom, Damonnal meg foglalkoznom kellene picit, besegíteni rékának, hogy tenyésszemlére se egyedül keljen felkészítenie a srácokat.
Így jött az ötlet, hogy mind a két kutyussal 'tréningezek' egyet. Leültettem magam mellé őket, eleinte fogtam őket, majd Damonra raktam pórázt. Dobáltam be a dummyt, és felváltva kellett kihozniuk, szabályosan. Nem volt ide-oda rohangálás, játék, benthagyom a vízbe a dummyt. Damon néha elhagyta, de Ingridem meglepően szépen dolgozott. Nem volt egyszerű dobni így, nem is kellett úszniuk érte. Na, majd ráedzek én is. :) Most nagyon bükkebükke voltam kutyámra, mert tényleg ügyi volt :) Volt pár banánkeresése, meg teknősevése, meg halevése, de egyébként nem azt mondom hogy szuper, de határozottan javul. :)

te most őőő... mit csinálasz? 

Damonnal is és Jamievel is gyakoroltam. Damon egyre jobb, már nem nagyon ül le, és úgy is áll, hogyha szemben állok vele. Haladáááás! :) Már-már mániákusan figyelem a mozgását, és szerintem javul. Ivett szerint már jó a mozgása, de azért rágyúrunk. Sokat- sokat mozogjon, legyen jó kis izmos pasi, és minden szuper lesz.
Jamie meg.. hát mondjuk úgy, hogy kifáradtam. Azt tudtam eddig is, hogy állóképességem nem nagyon van... De hogy ennyire. Na vele lehet futni. Egyébként ügyes nagyon :)


gülüszem

koncentráláááás

nem erőltetjük meg a vén csontjainkat :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések