Vitás délután

Reggel 7re volt megdumálva a tali Adélékkal a tónál, viszont az eső szakadt, így aludtam 10-ig inkább. Utána felhívtam, és megbeszéltük, 2-kor talizunk.
Fél 2 körül felpattantam a bicómra, és nekiindultam Griddel. Ügyes volt, még sosem bicikliztem vele. Nem túl gyors tempóban, fél óra alatt kiértünk. Én nem fáradtam el, ő azonban annál inkább.
Rékinél összecuccolódtunk, hoztuk Damont, illetve most ő is velünk tartott. Elmentünk Adélékért pontosabban Adélért, Anettért (Adél tesója) és Roxyért, Tioért. Kisétáltunk a füces placcra a játszótér mögött. Elengedtük a kutyikat, eleinte félve engedtem Gridet, nem akartam, hogy a partra lemenjen. Nem is ment. Nem rohant messzire, szépen a közelünkben maradt, és szépen behívható volt. Általában 2x kellett szólni egymás után, de jött. Talán éhes volt? Lehet, de hatásos.

Réki hazament, mert nagyon rosszul volt szegényke, de mi megkerültük a tavat. Két helyen beleengedtük a kutyukat a vízbe, egyik helyen Grid meg akart lógni. Szóltam, visszafordult. Büszke voltam rá. Jót beszélgettünk ismét, megkerültük a tavat. Majd lekanyarodtam Rékához, kicsit bementem inni meg beszélgetni egy picit, ebből megint fél óra lett.... Egyszerűen nem tudok elszakadni onnan. Ingrid addig bemutatta a szokásos hisztizést. Mostmár tudom, szeparációs stressz. Így amikor kimentem rá sem néztem, ráraktam a pórázt, és indultunk.

Hazabaktattunk, kényelmes tempóban. Leraktam Gridet, indultam bullozni. Nem vittem nagy sétára Drazsit, és rájöttem így szétesik. Frankó.
Elvittem még Lulut, Csipeszt, és Rageszt. Ügyik voltak mind. :) Elővettem Drazsit megint, most már működött, tanultunk egy új trükköt is.
Beszélgettem Andival picit, szegénykék nagyon kivannak, Törpi túlpörög folyton, nem tudja ezért szoptatni a piciket, ki kell menni hozzá, lefogni, mert nem bír nyugton maradni. Szegénykém.
Kicsit kiengedték a teraszra, kiültünk hárman beszélgettünk, én kicsit ölelgettem, nyugtatgattam Törpit. Kicsit lefogtam, és úgy simiztem, masszíroztam. Szegényke eléggé stresszes. Lehet fiatal még ehhez... Miután begyógyul kicsit a hasán a seb, mondtam Ákinak, szerintem érdemes lenne kicsit labdázni vele, sétálni, lemozgatni, máramennyire őt le lehet. Miután kicsit lenyugodott kint, sikerült picit szopiztatni a picúrokat :)

Este Ingrid újra jelzett, talált egy sünit megint...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések