Feladom?

Nem, még nem... nem sok mindenben vagyok kitartó. Ami viszont érdekel abban nagyon. Makacs vagyok, önfejű.. így van ez a kutyaneveléssel is.  Itthon megküzdök anyukámmal, nagyszüleimmel, hogy miért is jó a kötődésténing, bár sosem sikerül őket jobb belátásra bírnom, és már néha miattuk kezd elegem lenni ebből az egészből. Nem értik, mi az, hogy a falka kitagadja a kutyát.. hiszen ők már nem olyanok mint a farkasok. De, pont olyanok. Így történt ez ma.... Mindegy, megtanultam, a nem 'szakmabeliek' szavára már nem sokat adok. ja igen, és állatkínzó vagyok nemtudtátok ? :)
Elvittem Ingridet reggel 9 körül, mert nem dolgoztam, és Jamieke gyógyulgat, fülében toklász volt.
Ügyes volt, pár behívásnál, amikor messzebb járt elkezdett futni a másik irányban, de aztán megfordult, és visszajött hozzám.  Vittem egy botot, azzal gyakoroltuk a kűrünket, kezd összeállni, bár még a lányom kicsit szét van esve. Összerakjuk, megcsináljuk. Ha már elmegyünk tatabányáig.

Aztán egyszer megérzett valamint, elrohant. Ne sokáig sétáltam, leültem, megvárom. Egy órán keresztül ültem ott, és a végén már kiabáltam... nem volt sehol. Elnéztem dögök felé, ott sem volt. Bepánikoltam, bőgtem. Hazabotorkáltam....
Ingrid az udvarból bámult kifelé.
Anyáék a garázst takarított, így nyitva volt minden ajtó, és egyszer azt vették észre, hogy kutyám átgyalogol a garázson, és bemegy az udvarra...
Ma nuku kaja, rá sem nézhetett a család ami nem nagyon ment nekik... Most egy nap kaja, egy nap semmi kaja... erre hátha mégjobban fog ragálni... mondjuk így is eléggé vékony, de majd a kajás napon 2x annyit kap... (22,5 kg, tudom hogy vékony, meg már szerintem is kicsit túlságosan, de a nagyobb jóért mindent...)
Muszáj csinálni valamit... Ez nem mehet így tovább....

Délután kibicikliztem a tóra Rékihez. Nem volt otthon, előszedtem dummy hiányában 2 madzagos lasztit, meg Damon babát. Mire összekészültem már haza is ért.
dumáltunk picit, aztán elmentem kicsit gyakorolni a fiúval. Gyönyörűen áll, és szépen lehet vele labdázni. Készülünk tenyészszemlére :) Mozgása is alakul. Remélem őszre összerakódik ő is és Bellu is, mert sok kiállítás van tervben :) Egyébként nagyon ügyi volt a kissrác, nagyon imádom :)
Utána kicsit bent beszélgettünk, majd jött egyik barátnője, Dia, aztán én szépen lassan indultam is haza, de nagyon jól éreztem magam :)

találtam egy képet Billről is... hát nem gyönyörű a feje?!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések