Csak egy gyors sétának indult :)

Ma mivel kerámiám (kézműves szakkör, agyagozunk, rajzolunk, festünk) van 5-8-ig, ezért nincs sok időm kutyázni, főleg ha sok a házi. Ma megcsináltam az írásbeli egy részét, 3-ra végeztem, utána gyors mentem ki Ingridhez.Aludt a drága, én meg kamerát kapcsoltam, és lopakodtam. Szegényemre a szívbajt hoztam, amit a videó is tud bizonyítani. Eléggé megijedt, elkezdett ugatni :)
itt a videó:


No de utána jöhetett a séta.Városba mentünk, hogy kicsit inger gazdagabb környezetben legyünk. Eleinte kicsit ráncigált oldalra, meg leállt szaglászni, de egyszer-kétszer rászóltam, és rögtön tudta hogy hogy is kéne viselkedni. Bent a központban minden tökéletesen ment, nem húzott, sőt, még figyelt is! lekanyarodtunk a Lukács parkba, ahol kicsit dd-ztünk, meg szaglászhatott.
hazafelé megálltam egy lovas helynél, Ingrid először kicsit félt, de sikerült lehiggadnia, és már nem morgott. utána belebotlottunk egy bernibe, aki most eshetett át az ivartalanításon, nagy gallér volt rajta. megszaglászták egymást, utána visszament az udvarba, mi meg indultunk tovább.
kb. ennyi érdekes történt, láttuk Ginát és Dorit, egy jack russelt akit azthittem megzabálok, és egy cuki westie babát *__*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések