Mit képzel ?????

Ma Ingriddel megint bementem városba. Szépen leült zebránál. Kisgyerek mellettünk. Kicsit szorosabra fogtam a pórázt, addig éppen hogy lógott az ujjamon. Még szerencse. A kisgyerek BELERÚGOTT csajom hátsójába, ami nem is lett volna akkora baj, csak Ingrid nagyon megijedt, elkezdett össze-vissza lépkedni, majdnem megfojtotta magát, majdnem átestem rajta, és majdnem nekimentünk egy kocsinak.
Amikor lenyugtattam a kutyát a kissrác ott röhögött. kb. elsős lehetett. nem írom le milyen szavakat használtam, de a kisgyerek rögtön abbahagyta.
A postára mentem, de féltem kint hagyni, bár ez a gyerek nem mert volna hozzányúlni.

Most nem azért... 170 cm vagyok, a drágaságunk meg ért vagy a csípőmig... egyrészt, egy nagyobbal nem kezdek ki... másrészt. mi az hogy ok nélkül belerúgunk?????
nagyon mérges lettem. Mit nem képzelnek magukról! na mindegy. Ezt az incidenst leszámítva lányom szépen jött,  rossz szavam nem lehet rá!!

Megjegyzések

mangolucus üzenete…
A kis mocsok, minimum egy pofont érdemelt volna... (és akkor még kedves is voltam...)
Zsófi. üzenete…
remélem jól megmondtad a magadét. utálom az ilyet és itt nálunk is a kis takony kölykök (már bocsánat) piszkálják az állatokat/állataimat mert épp unatkoznak.. hogy süllyedhetnek le ennyire?!?!
~ Danielle üzenete…
nincs más dolga mint más állatát piszkálni, annyira szánalmasok ezek a kölkök :S elég dühítő

Népszerű bejegyzések