Pörögjünk!

nagyoon tetszik :)

Ma reggel anya bevitt aláírni a továbbtanulási lapokat. Hazaértem, lecseréltem a ruhámat, felvettem a kutyázós kabátom, és mentem ki Ingridhez ♥
ma eléggé pörgős volt, bár nem hozta azt az igazi formáját, mert a szomszédban egy kandúr macska eléggé nyávogott, legnagyobb örömömre. De egészen ügyes volt ezt leszámítva, na meg hogy a szomszédban néha dolgoztak...


sorozatkép 1

sorozatkép 2


sorozatkép 3 xD

Frisbeeztünk, és annyira boldog vagyok, mert egyre ügyesebben kapja el a korongot, ha elvéti az mind az én hibám, mert rosszul dobom...
Utána agility, egész szépen ment, és látszik, hogy nagyon rápörgött most a madzagos labdánkra, aminek nagyon örülök, mert azzal könnyen fel  lehet pörgetni.
Dog-dancingeztünk kicsit, ekkor még nem vettem vele új trükköt, csak pár régit átismételtem.
jöhetett az engedelmességi. mondhatnám, hogy ez volt az első igazi gyakorlás, elkezdtem a szemkontaktus-t felvenni, bár már annak örülök, hogyha láb mellet jön, és kicsit felfelé néz... ráérünk, majd kialakul :)
Előreküldést is elkezdtem tanítani neki, mert mint agilityben, mint frisbeeben, mint dd-ben is szükségem lesz rá....


kicsit gyakoroltam handlinget is, mert a futásomon van mit javítani :)
utána gondoltam egyet, elő a kamerával, és újrajátszottam az egészet, persze Ingrid soookkal fáratabb volt...
a videó nem egy szupercsúcs minőség, telefonnal készült... de a lényeg látszik :)
(tudom, kicsit hosszú....)



mint látjátok, a fektetéssel még bajok vannak kicsit, meg Ingrid mindig szemben akar leülni velem, hogy a szemkontaktust könnyebben felvegye... na meg beleneveltem a jobb oldalon való közlekedést... most rájöttem, hogy a balon kéne menni...


kicsit pótoltam délután, majd kimentem hozzá. elkezdtem a kushadjot tanítani neki... már az elején beindítottam a telefont... és 2:38 -nál rájött!!!! egy kis részletet kivágtam, és összefűztem egy kis trükkgyakorlással.
itt látható a szépség:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések