Step by step


Kezdem úgy érezni hogy nem vagyunk reménytelenek frisbee terén. A mai nap! Minden nap egyre jobbak vagyunk. Első nap katasztrófa volt. Akkor kezdtem elkeseredni. Második nap jobbak voltunk. Bár akkor az én korongkezelésem volt szar. 
Ma viszont!!! A tegnapi egyedüli dobálgatás meghozta az eredményét. 
Első nap 10-ből 4-et elkap.
Második nap: 10-ből 6-ot elkap.
Harmadik nap / ma: 10-ből 10!!!
Igen, számoltam. Alig 1x-2x nem kapta el, de az is az én hibámból.
Kezdem úgy érezni, a rövid dobást stabilan elkapja. A hosszabbat is elkezdtük, kicsit átverem, úgy teszek mintha dobnám, de pont amikor visszafordulna eldobom. Elég kevésszer sikerült, de már nem izgat. Tudom, hogy csak élvezni kell. Végre felfogtam. És ma Ingrid egyre inkább korong-bolond lett. Csattodtatja a fogát amikor dobásra készülök.. Ez nála a teljes izgalom jele. 
aminek nagyon örülök, hogy végre teljesen elrugaszkodik a földről!
Új trükköket most nem veszünk, a régieket tökéletesítjük. Pl. tolat, pörög, hajol hosszabb ideig.
és jöhetnek a tegnapi videó pillanatképei :)




ugrásra készen




a hó tegnap óta megállás nélkül szakad... addig jó ameddig nincs szél és eső. Felőlem eshet akármennyi hó - eléggé unom - csak szél ne legyen, meg eső :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések