Eltérő gondolkodás...


Ma fél 3-kor elindultunk anyával sétálni egyet erdőbe. Egész jó volt, Ingrid a tegnapihoz képest sokat válzott, szépen be lehetett hívni. Majdnem lett egy kis probléma a lovasokkal, mert alig vettem észre őket, és már engedni akartam Ingridet, aki mögöttem baktatott póráz nélkül.
Gyakoroltam vele dog-dancinget, és aaanyira pörgött. tudom, mindig ezt mondom, de ma!! jobb volt mint itthon! nagyon odarakta magát a csaj, csak úgy pattogott, és figyelt! *_*
anyával beszélgettünk, a "jövőmről" meg az ő "jövőéről"... arrról főként, hogy képzeljük el a tökéletes jövőt. Én mondtam neki, hogy 5-6 fehér goldennel, egy gyönyörű fehér agárral (mint Risis) és egy gyönyörű szürke lóval :)
anya mondta erre, hogy neki ez valahogy nem kellen. neki egy szép kert, medencével, jó könyvekkel...
ebből látszik mennyire mások vagyunk..


más: Duffny tegnap Res. Top Golden lett ♥ tavaly meg Top Golden volt :) idén ezt a címet Ch. Face to Face from Mariannehouse "FLOOR" kapta



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések