Gykorlásos

Ma fél 4kor elindultam szokásos sétánkra a városba. Azért választom inkább a várost, mert ott több inger van mint erdőben. Persze, ott futkározhat, de mostanság elszoktunk a városi sétáktól, attól, hogyan is kell rendesen viselkedni. Nem mintha panasz lenne, de értitek, nem...?
Bementünk a városi parkba, ott szaglászhatott. zebráknál szépen leült, és figyelt rám. Sokan megmosolyogtak minket. Parkban kicsit gyakoroltunk, páran megbámultak.
Buszmegálló felé mentünk haza, pont volt busz bent. Leültettem Ingridet, és kicsit szemkontaktosoztunk :D
Hazafelé is többször leálltam, Ő meg azonnal vette a lapot, és így nézett rám:

mielőtt hazamentünk volna bementünk a Mol benzinkút mögötti kis parkba ahol fényképeztem párat. Gyakoroltunk is, csajszi viszonylag elég jól pörgött. videó róla: 


ma eljöttek hozzám ismerősömék, hogy kutya ügyileg kikérdezzenek.  Megbeszéltem velük a szaporító témát, a törzskönyvet elvetettük, a fajtamentőket meg megtartottuk. Meséltem nekik rr-esekről, megadtam a címet, meg hogy fórumozzanak. azthiszem, belőlük jó gazdi lesz, nyitottak mindenre, és hasonló elveink vannak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések