hiperaktív



bortágás :)

ma kimentem Ingridhez, bár sokkal rosszabbul voltam mint tegnap. fáj mindenem, és lázam is van, bár elvileg már gyógyulnom kéne :SS

legaranyosabb

Ingrid persze rögtön felpörgött, rohant össze vissza miközben a szétrágott botmaradékokat takarítottam... ha 15 botot nem rágott szét, akkor egyet sem... most hogy nem tudom elvinni minden nap sétálni folyton rág, izgatott, ami nem igazán jó...
itt látszódik a szép izma *-*


utána kis agility, de nem akart sikerülni az előreküldés, mindig visszakanyarodott. elővettem a madzagos labdát, rápörgettem, és húú. nagyon szépen ment! csak úgy száguldott! megfigyeltem az ugrástechnikáját, mert azzal bajok voltak, és most, hogy nem futottam sikerült megfigyelni. végre nem az utolsó pillanatban ugrik, hanem jó messziről.
hajol ♥

jöttek a trükkök, elkezdtem a dd versenyre készülni, egész jól ment. utána frisbeeztünk, kicsit lehiggadt a lány, már nem pörgött annyira.

farokcsóvi

elővettem a palánk léceket, hogy zónázzunk. sokkal jobb nyugodt-Ingriddel zónázni, nem lépked le folyamatosan.

futós

labdatámadás

Megjegyzések

BoniAdri üzenete…
Nagyon édes azon a kacsintós, nyelvnyújtós képen :) Ahogy látom, ti egyre ügyesebbek lesztek minden téren :)

Népszerű bejegyzések