My fair lady elcsíve


ma kipróbáltam a karácsonyra kapott kutyafésűs cuccot (persze eddig is használtam már, de most mindegyiket)
és szerintem nagyon jó. Így is kievés időm volt, meg Ingrid szőre sem volt a legszebb. jó rég volt rendbetéve, de a mostani helyzettel meg vagyok elégedve. Így lett ő az én my fair ladym , vagyis szépséges hölgyem. ( a My fair lady c. film az egyik kedvenc filmem )


végeredmény

ma fél órára tudtam csak kimenni hozzá, azt is végigköhögve, orrotfújva. zónáztunk kicsit, meg frisbeeztünk.
Elkezdtem összerakni a kűrt este, a zene, a jelmez megvan, egy két elem is. 
Ingridben még mindig túlteng az energia, most képpel is megvan örökítve az ügyködése.

elcsípve

a mamám közeljárt az infarktushoz amikor szinte mindent szétszedett a drágám.
amikor kinézek az ablakból (a kép is onnan készült) 
bociszemekkel ártatlanul néz, pedig ott a bizonyíték a mancsa között....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések