Felfogás


Tegnap sok mindent újra kellett gondolnom.
A megbeszültEBb (régi nevén becsületesEBb) miatt beszélgettünk Petrával, hogy mit fogunk csinálni a vadkerti előadásunkon.
Megbeszéltük, hogy viszünk aksikat is... Mondtam Neki, hogy mi nem fogunk agizni, mert Grid úgyis elszalad. Ezután elmentem lefeküdni...

Eléggé sokáig gondolkoztam ezen. Tudom.. mindig előjön. de parázós vagyok...
előadásunkig tuti elmegyünk egy edzésre. sok fog ott eldőlni. megfogadom, hogy nem fogok parázni. csak lazán.. mint amikor erdőben vagyunk.

Csak felfogás kérdése. Jó, könnyű ezt mondani. De amikor ott vagyok... bestresszelek... rajtam kell változtatni, addig fölösleges bármit is csinálnunk :)
mára ennyit kaptok, ugyanis Ingridről nincs hírem, nem vagyok otthon :(

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
... hát remélem nem
csak egy edzés lesz az :P

Népszerű bejegyzések