Elgémberedve



Tegnap Ingrid nem volt toppon. A videón is látszik, hogy lelassult valamiért... Kezdtem aggódni miatta. Nem szokott ilyen lenni.
Megpróbáltam felpörgetni, sikerült is... aztán elkezdtem dobbantózni vele. Rájöttem, hogy nem igazán kéne még a dobbantózással foglalkoznunk, először legyen stabil a korongelkapása, és az én korongkezelésem is. Aktív frisbee fórum zugolvasó vagyok, és egyszer pont ezt beszélték, hogy a kutya a frisbeet elkapni sem tudja, nemhogy dobbantózzon. Tehát visszatértem a földre, és sima elkapást gyakoroltuk.
le nem tenné a korongot :D
Aztán ma mintha kicserélték volna. Amikor elővettem a korongokat elkezdett ugatni, és pörögni. először gurítottam párat neki, tanultuk a cserét. utána dobáltam is. rájöttem mi a hibája/hibánk. akkor dobol el a frisbeet amikor már befordul felém.
de nem baj.. mit várok? 1 nap után majd profik leszünk? nemám. szépen felépítem, nem sietem el. a lényeg hogy biztos korongelkapása legyen. utána jöhetnek a trükkök :)
az tuti, hogy szereti a korongot, és ha már ez megvan, annak is örülök. hiszen ez a lényeg. hogy mind a ketten élvezzük. az biztos, hogy rengeteg gyakorlás vár még rám. gyakoroltam is, majdnem kitört az ablak.
ma leesett a - reményeim szerint az utolsó- hó.
nemsokára megint kimegyek hozzá, ugyanis nem lehet kint 15 percnél tovább lenni, ugyanis elgémberednek az ujjaim, és a dobás katasztrofális.
Az agilityzésről kezdek lemondani. hiába lenne belőle jó agilitys, alig jutunk el edzésekre, és csak egy helyben toporgok. majd kéthetente előveszem, és akkor edzünk... mondjuk Grid is sokkal jobban szokott menni ha kicsit hagyjuk pihenni.

még mindig várjuk a like-ot!!!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=192436477447824&set=o.133775429991294&theater

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szép kutyus, és úgy látom nagyon okos ügyes is!
Nagy Orsi üzenete…
Köszönöm szépen! :)

Népszerű bejegyzések