Flygirl



Egyre rosszabbul vagyok,de sebaj...
Ingridhez minden nap 1 órára kimegyek. Először frizbi, egy jó 10-15 percig, amiben kifárad kicsit. Utána ma szlalomoztunk, és iszonyatosan jól ment neki. Csak úgy pattogott! annyira imádom! bár most kicsit lassítottam, mert nem akartam futni.

Utána zónázok vele egy párszor, amit szintén egyre ügyesebben csinál. 5-6 m-re már el tudok távolodni, úgy hogy nem lép el.
Próbálgatom a fésűs szettemet, és csináltam ma Ingridről beállítós képeket. A körmét is levágtam, és a lábánál kicsit levágtam a szőrt a mancsáról. (before-after kép)



Kipattant az agyamból egyik nap, hogyha megkaptam az új korongjaimat, akkor elviszem Mikonak a régi korongot, mert van egy olyan érzésem, hogy igen fog neki tetszeni. Plusz nagyon impozáns is lesz szerintem.



beállítós ♥

ez meg nagyon tetszik.
Ingrid mozgásban ♥




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések