Ennyi ésszel, meg egy vödör mésszel...

na..nagyon gagyi ugye? tudom....
Elmehetnék a francba.
Kimentem Ingridhez, hogy kifésülgetem a szőrét. Megakadt a fésű valamiben. Isten tudja, mi volt az, valami csomó, de a "vicc" az, hogy 1 hete fésültem ki.
Á, nem. Orsi nem gondolkozik. Orsi cselekszik. Fogtam az ollót, és kivágtam. Azt elfelejtettem, hogy valamelyik nap vettem trimmelőfésűt.
Nekikezdtem ollóval. Jó nagy részt ki kellett vágni, plusz, hogy ne nézzen ki idiótán, még körülötte is le kellett vágni... grat... Plusz, még ritkítófésűt nem tudtam beszerezni, szóval nagyon kaki lett. majd meglő.. reméljük :|

A kis foxiszerűség ma már nem volt ott. kár... pedig készültem, hogy hívok menhelyeseket.
Felhívtam a Kecsói orvosunkat, akiknél még anno voltunk. Holnap 4-re megyünk... szurkoljatok !!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések