Piroska - ultrahang - baleset...


Hétfő délelőtt megkaptam a gépem. Nikon Coolpix L120-as. 14.1 mp, 21x optikai zoom. Nagyon tetszik, egyenlőre nekem tökéletesen megfelel. Gyönyörű vörös... Ezért Piroskának hívják : )
Első nap próbálgattam, de ma már "élesben" fotóztam. Hétfőn kimentem Nikivel sétálni az erdőbe, fényképeztem is...
Reggel 3:30kor keltem. Ingrid nagyon aranyos volt, amikor kimentem a gumicsizmámért (mert abba a legjobb túrázni) felébredt, és úúgy örült nekem! :)

Jó volt fényképezgetni egyedül, találtam egy kis őzgidát. Rájöttem, hogy én különlegeseket akarok fényképezni. Nem szokványosokat. Mint pl. a virágok. a rovarok... Nem... Csak ha különlegesek, illetve olyan fényben vannak.
Állatokat, méghozzá vad állatokat akarok fényképezni... az izgalmas... : )
2 órán át egy helyben ültem, gyakorlatilag mozdulatlanul, várva az őzsutára, hogy elvigye a gidát. Eközben volt időm gondolkozni.
Arra jutottam, hogy Ingridet most nem "nyúzom"... Legközelebb gyakorolni Látrányban fogunk, Diáéknál. Meleg van, meg minden... Majd ha lehűl az idő akkor esetleg...

Nagy rohanás volt, ugyanis 9:10 perckor utolértem a dokit, és mondta, hogy 10-re legyünk ott.
Egyszer majdnem megjártuk.. Majdnem Ingrid életébe került... Egy kocsis nem vett észre minket. Ha nem rántom félre Gridet akkor tuti nem lenne most. Ha apa nem ordít oda akkor valószínűleg engem is vitt volna. Nem is volt időm megijedni....

Odaértünk 10 óra után, de még pont befértünk. Bekapcsolta az ultrahangos gépet. Amit rárakta a hasára megkönnyebbültem. Kicsit még nézelődött, majd mondta, hogy nincs kiskutya... Huhh...
Utána még elmentünk valahova, kicsit megmozgattam Gridet, dobáltam neki a botot. Kicsit féltem, mert nem messze ott volt a forgalmas utca...
ez a fintor... : D nap képe...
Galériák:

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
húúú ez nagyon jó hír :D
örülök h nem mutatott semmit az ultrahang ;)

Népszerű bejegyzések