A túl sok cseresznye galibát okoz...

Nem is kicsit!!

Ez elmúlt napokban nem volt időm szinte semmire. Ballagás, bankett, szerenádok.
Észrevettem, hogy alig eszik Grid. Jó, mondom, biztos melege van. Nem volt rossz kedve, úgyhogy annyira nem aggódtam.
Ma valamiért megtapogattam a hasát. Kis híján szívinfarktus. Nagyon kemény volt, kicsit puffadt. Na, mondom frankó. Esetleg még valami problémája is lesz?
Na, aztán, megoldódott. Kiderült, hogy túl sok cseresznyét evett, és jó pár napja széklete sem volt. Aztán kijött belőle minden, most a hasa is szép lapos megint. Elvettem előle a kaját, és apránként adtam oda neki.
A cseresznyét meg összeszedtük, nehogy komolyabb baja legyen.

Boltba szaladtam valamelyik nap, kutyával, mint mindig. Sietnem kellett, és nem volt időm kikötni a kutyát, plusz, csak beszaladtam egy cukorért. Ingrid ott maradt, el nem ment, pedig nem is volt kikötve.. ügyes!

A szerenádok nagyon jók voltak, a bankett fergeteges, 4 óra non-stop tánc. A ballagás gyönyörű volt, a végén elsírtam magam. Ja, és megkaptam a 8 évi kitűnőmet.. hiányozni fog ez az iskola..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések