Miko video, és az én szuperebem

Linda várja a botot


Hát sziasztok.
Van miről mesélnem... : )
Hétvégén Szegeden voltam, ami egyet jelent, az, hogy Mikoztam is egy csomót.
Játszottam vele, beállítgattam. Ekkor megjelent egy gyönyörű szép vizslalány, 1 éves. Rögtön játszottak, én meg persze bőszen videóztam. Kaptok is majd egy videót Róluk.
A vizslát is beállítottam, eddig úgysem volt lehetőségem vizslát állítgatni. Kicsit izgága volt, de bottal le lehetett kötni a figyelmét.
NAA! Dobd el azt a fránya botot!

Ma este jöttünk haza, keresztelőn voltam. Kimentem Ingridhez, és elővettem a korongokat. Egy darabig szerencsétlenkedtünk, majd nem is tudom milyen megfontolásból, megkerültettem vele egy fát, és úgy dobtam el.
Visítoztam egy sort ennek következtében. Ingrid elkezdett sprinteni, és gyönyörűségesen kapta el a korongot. Következőnek nagyobbat dobtam, majd még nagyobbat. Hát istenem. Gyönyörűségesen ment neki, szerintem. De majd Ti megállapítjátok a videóból. Mind a ketten hullaként végeztünk az edzéssel. Még jó, hogy sok fánk van, amit lehet vele kerültetni.Mondjuk, a videó kicsit csalóka, ugyanis a vége felé vettem fel, amikor nyilván fáradtabb, de itt is ügyes volt... Plusz, kicsit vicces vagyok, mert annyira feldobott ez az egész, hogy végre egy lépéssel előrébb kerültünk, hogy forogtam, meg ugráltam, meg hasonlók... de majd látjátok...

Levezetés képen egy nemrég kitalált dolgot vezettem be. Irányba küldést gyakorolom vele, és ez nagyon jó erre. 5 bokrunk (4 fenyő, 1 boróka) van ami mögé el lehet bújni. Én megyek sorban, játékkal a kezemben, mindegyiknél megállok, leteszem a játékot, felveszem. Illetve, egyiknél otthagyom. Visszamegyek a szépen várakozó ebhez, és mutatok a bokor irányába, majd hozd! vezényszó.

Kicsit szomorú vagyok, nem a mostani héten, hanem azután jön meg a gépem, külföldről kellett rendelni, hiánycikk  az országban...

Videókat következő bejegyzésben kaptok... : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések