Ezt is megértük!

Ma délelőtt illetve hajnalban megint mentem fényképezni, annyira nem voltam szerencsés, valószínűleg a róka meghalt, de azért sikerült pár kép. Főleg a szitakötők voltak fotogének.



Nagytakarítás van nálunk.. Hurrá... Nagyon utálom.
6 körül elmentem Ingriddel erdőbe sétálni egyet. Videóztam, de itthon vettem észre, hogy rossz volt a beállítás... frankó... Na mindegy, ebből is tanultam.
Ingriden nagyon csodálkoztam. Ahányszor szóltam, rögtön jött. Egyszer egy gyíkot kergetett, és simán otthagyta. Kis ügyeském!
Egyszer meg elindult haza... úgy megörül nekem.. a vidiben látszik is, csak egyszer, amikor megfordult véletlen elfordítottam a gépet.. grat..
blőe.

Egyszer jött egy kocsis, Ingrid elég messze volt, 20-25 m-re tőlem. Éppen sprintelt ki a homokútra. Na, mondom, ebből gáz lesz. Ráordítottam, hogy állj! fekszik!, a drágám rögtön hasra vágta magát, és úgy nézett felém. Szépen megvárt, amíg odaértem. Úúúgy de úgy megdicsértem.
Fekszik... ügyes!
utol éreem!
 Hazafelé azt hittem megfullad. Annyira szomjas volt! Azt hittem csak fél óráig voltunk kint.. A francokat! 1 egész órát! Fényképeztem is jó sokat. Nagyon szeretem a kis Piroskát, csak nagyon félek, hogy elromlik... eddig mindig megszívtam... No, de Rá úgy vigyázok mint Ingridre... : )

20 percen keresztül szedtem ki belőle fésűvel....

Ingrid ma belépett egy különleges szektába. A jelölés a szeme alatt látszik. :D
ÖSSZES KÉP ITT 
Hajnali képek ITT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések