Rubi

Tegnap voltunk kémiatanáromnál szerenádozni. Nagyon közel áll hozzánk Ő, nagyon megszerettük. Egy rossz szót nem tudok róla mondani, és szerintem Ő is nagyon szeretett minket. Remélem.
Sírtunk ám bőven, de szerintem pont jó volt, nem volt műpicsogás, csupán szívből jövő.

Van 2 szépséges pulijuk. Egyik kicsit félősebb volt, (azthiszem) Csovi (vagy Csuvi?)   a másik izgága, Morgi.
A félősebb leült mellém, egész este szinte simogattam. Kis édes : )

Indultunk, és eszembe jutott, hogy ott lakik, srégen Ingrid kölyke. Illetve nem tudom, hogy lakik-e. Mert ott volt egy kis probléma.  Nem Rubival, a picivel kapcsolatban (aki pici is maradt... ). Hanem a családban, de az nem tartozik senkire.

Nem mertem becsöngetni. Féltem, hogy mit hallok. Hogy esetleg meghalt? Elvitték? Nem tudom...
Hazafelé egész végig bőgtem, Rubi miatt. Olyan rossz érzés, hogy nem tudom, hogy hol van...  Képet majd hozok róla, felkutatom a régi gépet...

Ingrid jól van.. csak ez a fránya meleg... No meg nagy készülődés, holnap után ballagok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések