Vava

hahó, itt a frisbee!!! 

Az elmúlt két napban Szegeden voltam. Szerdán átmentem Sanyi bácsihoz Miko-zni egyet. Esett az eső, így felmentem a lakásukba.
Azt az örömöt. Nyüszített, ugrált, agyon nyalt ez a kutya! De nem baj, sőt, úúgy örültem Neki. Miko egy szeretetbomba, és ezt imádom benne. Rögtön, mint aki tudja hogy tőlem kapta, elszaladt a korongjáért, és büszkén mutogatta, majd fent guritgattam, dobálgattam neki.
naa dobd már!

Sanyi bácsiéktól kaptam egy könyvet. Vava a címe. Már aznap este elkezdtem olvasni. Tudtam, vadászos könyv, Sanyi bácsi is vadászott, így mi másra is számíthatnék.
Hát nagyon jó könyv!
Íme egy kis beszámoló rála:
Vava egy magyar vizsla kutya, aki egy vadász mellé született, és harciasságával, ragaszkodásával, eltökéltségével vívta ki a vadász szeretetét. Nagyszerű történet, aminek a végén egy váratlan fordulat miatt Vava elveszti a gazdáját, de már, amikor a férfi meghalt, ő ott fekszik mellette, őrködik, senkit nem enged a közelébe.
nyamm-nyamm... 

A következő történet egy Jancsi nevű fiúról szól. A dunai áradáskor játszódik a történet, amikor kiment egy újfundlandit, és kölykét. A kutya a házához volt kötve, a házában a kölyke. Az író leírja mi fogta meg a fiút a kutyában. A szeme. Ez nagyon ismerős volt. Szépen felnevelte, a kutya, Besti mindenkire rátámadt aki kezeet emelt a kisfiúra, ételt is csak tőle fogadott el, de egyébként teljesen kiegyensúlyozott, nyugodt kutya. A gyerekek eleinte furcsállották az úszóhártyát a kutya mancsán, és a kishúga azt mondta, ez nem is kutya. Pedig az...
Bestiért egyszer eljönnek a régi gazdái. El akarják vinni, de Jancsi nem adja, és a 9 éves kisfiú nagy hévvel védi a kutyát, kiosztja a régi gazdát, hogy a kutyát kellett volna menteni.
Ekkor jön az ex gazda. Kiderül, hogy Bessi (ami az igazi neve) egy mozgássérült lány segítőkutyája, és a férfi előbb a lányát mentette. A kisfiú felnőttesen visszaadja a kutyát.
(Na itt már alig láttam a bőgéstől) Hazaviszik a kutyát, és amikor a kislány faggatózik, miként adta vissza Jancsi a kutyát, elmondják, hogy csak azután, hogy megtudta, hogy mozgássérült. A lány elszomorodik, és visszaviszik a kutyát, mert tudja, hogy valószínűleg a kisfiú sokkal jobban szereti....
pislantani sem pislant a drága!

Fantasztikus történetek vannak még a könyvben, de ez a kettő a fő. És ezek a legjobbak.
Mikotól ma elköszöntem, de azt a sírást amit levágott. Igazi kis hisztigép.
Hazaértünk, rögtön mentem ki Ingridhez dummyzni. Esett az eső, de ez nem zavart minket, sőt Ingrid ilyenkor van elemében! Igazán élvezte, végre azt láttam, hogy ráérzett az egészre. Azt a boldogságot! Videó is van, de azt majd később kaptok.
futááás!

Csináltunk jelölést, meg irányítást. Olyan élvezettel szaladt érte! No, de majd meglátjuk kint, udvaron kívül mit fog alkotni a csaj. Vérében van, úgyhogy nagyon rosszul csak nem sül már el! : )
hozom gazdi!

Ja, és Szegeden elmentem egy kicsit elhagyatottabb Tisza partra, és fényképeztem. Találtam is egy 4cm-es kis billegetőfiókát. Sikerült pár képet csinálnom, úgy érzem, kezdem kiismerni a gépem, bár még nem sikerült teljesen, de nemsokára kapok szakszerű segítséget.. :)
szia! ugye nem fogsz bántani?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések