Vizes-eb

Ma nyírtam a füvet jó 2 órán keresztül.
Előtte "játszottam" vele egy kicsit. A teafüves bigyót elrejtettem, de közben csöpögött, nyomot hagyva maga után. 4x-5x eljátszottam ezt, kb. 3 m-es szakaszon. Úgy tűnt élvezi a csaj. Csak mindig meg akarta enni a teafüvet... Kis füvező.
Úgy tűnt, Ingrid sincs annyira toppon, jó meleg volt. Lelocsoltam vízzel, rögtön frissebb lett. Felállítottam neki 3 ugróaksiból álló kombinációt, amiket ma láttam videókon, pályarajzokon.
Egész ügyes volt. Amire azt hittem nehéz lesz könnyű volt, értette, amit azt hittem könnyű lesz, nehéz volt. Egyiknél rossz íven ment, és nagyon kifutott, de aztán sikerült megoldani.

Hétvégén keresztelőn voltunk. És valaki felhozta, hogy van szegeden egy eladó tkv-s pumi. Anya rögtön mondta, hogy á, nekem más terveim vannak. Én meg csak néztem. Mire mondta, hogy előnevelő szeretnék lenni. Tény és való beszéltünk róla, és szeretnék az lenni. Ez annyiból áll, hogy a leendő vakvezető retriket 1 éves korukig családokhoz adják, akik ingergazdag környezetet biztosítanak neki. És ilyen már MO-n is van... hála istennek. : )

Most nagyon rákattantuk a korongozásra. Csak ne lenne meleg. Mert akkor minden tök jó lenne, Ingrid is pörögne. Így is csinálja, csak...
Szeretnék eljutni vele versenyre. Azért mert... mert nincsenek korongos goldenek. én meg be akarom mutatni, hogy igen, velük is lehet.
És végére egy idézet, amit a frisbees fórumon találtam.
"Kutyád lehet kicsi vagy nagy
Keverék vagy fajtiszta
Ha a játékossága már meg van,
a korongra is rákap majd." 

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ilyen szocializáló (előnevelő ) program dolog már volt régebben is!

Népszerű bejegyzések