Problémázás

Ma kimentem frizbizni a csajjal. Ügyes volt, egyre ügyesebb. MAjd egyszer, ha lesz kedvem, meg olyan passzban vagyunk, csinálok videót : )
Egyre messzebbre tudom eldobni, most már nem toporgunk, úgy érzem. Plusz rájöttem, hogy nem dobom ugyanúgy. Na, elkezdtem figyelni a dobásomra megint.
Utána dobálgattam jobbal, ballal, előre, hátra, pörgettem, úgy dobtam. Úgy vagyok vele, hogy ha eljutunk odáig, hogy kicsit jobbak leszünk, és versenyre akarnánk menni, akkor már lesz biztos korongkezelésem, és kicsit tudom majd növeli a színvonalt.

Egyszer kidobtam a korongot az utcára. Ki akartam ugrani. Fel is ültem, már csak egy ugrás. Aha, csak gumicsizma volt rajtam. Beakadt a lábam a kerítésbe miközben ugrottam. Eléggé meghúztam a lábam... De, jólvagyok : D

Anya ki van akadva. A TV2-n volt egy ilyen vacak, hogy mindenféle halálos betegségeket terjeszt a kutyaürülék... Jó, nekem is van, hogy max 2 napig nem szedem össze, de akkor mondjuk úgy, hogy egész nap tanulok/nem vagyok itthon. Na mindegy. Én nem aggódom e miatt...

Sétálni is kéne menni, de ebben a villámlós időben nem ajánlott az erdőben tartózkodni.. ééés, már csak pár nap, és megkapom a masinám... És, akkor majd megyek Csababácsival fotózni mindenfelé : )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések