Potyaút


Negyed 4 körül ért ide apa. Beraktuk ebet kocsiba,és indultunk.
Odaértünk 4 után 10 perccel, és bementünk a rendelőbe. Még nem találkoztunk a dokival, hiába voltunk már nála, de csak a röntgen felvételt nézte meg, és csak műtét közben láttam. Most nem volt asszisztens, csak ő, és végre véleményt is alakíthattam róla.

Felfektettük Ingridet, aki riadt szemekkel nézett. Gyors fertőtlenítés a hasánál, és trimmelőkéssel leszedte a szőrt (felírtam a vásárolni listámra) a hasáról egy kis helyen, a méhe felett. Gyorsan dolgozott, és precízen. Közben mondta, hogy még túl hamar jöttük, 10 nap múlva kéne. Megcsinálta az ultrahangot, és közben magyarázott. Én meg minden szavát ittam, vissza tudnám mondani szóról szóra szerintem, ugyanis jelenlegi terveim szerint állatorvosnak készülök.

 Eleinte a műfordító volt a szem előtt, de visszatértem a régi álmomra. Végül is, biosz tanár lesz az osztályfőnököm, és reálra megyek. Plusz szeretnék tenni valamit az állatokért. Tenyésztő is szeretnék lenni, és úgy vagyok vele, hogy akkor már az állatorvosi nem hátrány. Na, majd eldől. Negatív lett az eredmény egyenlőre, de 1000%-ra majd 10 nap múlva tudja megmondani.

Utána elsétáltunk a kocsiig, Ingrid nagyon szépen jött láb mellett, ült ha kértem az út szélén. Ügyes volt, tényleg.

Ja, és egy jó hír. Jövő héten csütörtökön ha minden igaz (lehet szerdán) megkapom a masinám... O je :) majd akkor minden nap sok-sok képet fogtok kapni, ígérem.

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
hú... az jó szakma :D hajrá csak ;D

akk 10 nap múlva akár hozzánk is beugorhatnátok :P :D
Moncsi üzenete…
akkor már hozzánk is gyertek :D ott vagyunk a doki mellett xDD

Népszerű bejegyzések