Bad dreams...


Mindenkinek vannak rossz álmai. Legtöbbjüket hamar elfelejtjük... Kivéve ha visszatérőek... Na nekem ilyenben van részem jó régóta. Az nem is lenne baj, ha értelmetlen lenne. Neme 2-3 éve egy 2-3 havonta visszatérő, eléggé rossz, Ingriddel kapcsolatos álmom van. Kimegyek az udvarra, jön egy felhő. Szép hosszú. És Ingrid meghal. Mindig bőgve ébredek fel.
Ilyenkor mit csinál az ember? Megpróbálja kiverni a fejéből és aludni tovább.

Hát mi a második álmom? Jönnek betörők, Ingridet be kellene zárni a garázsba, de anya nem engedi. Én meg féltem (ebben a témában problémáim is voltak)
Ezek után inkább csak ültem az ágyamon, és kéztanulmányt rajzolgattam.


Még tegnap elvittük az üvegeket a szelektív kukákba. Utána Mol Parkban kicsit gyakoroltunk, handlerkedtem vele, engedelmeseztünk, no meg dd-ztünk. Engedelmesre nagyon büszke vagyok, kimentem egészen a park széléig, úgy tettem egy kört, miközben ő szépen feküdt, figyelt. Azt a sprintet amikor hívtam!
DD-nél nagyon pörgött, tolatni nem is akart, csak 2 lábon : ) nagyon pörgött tényleg.

Honlapunk megújult kicsit. 

Ha minden igaz holnap lesz egy találkánk, remélem összejön!


jöjjön 2 videó. Egy frisbees, egy vicces:



szegény, mindig megijed : )





Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
...hát csak összejön már és nem áprilisi tréfa XD :P

Népszerű bejegyzések