Tanácsok

Nem rég kaptam egy kis tanácsot, hogy Ingrid másik oldalon kerüljön meg.
Köszönöm szépen a tanácsot, és arra kérek minden olvasót hogy nyugodtan árasszon el tanácsokkal, én jó néven veszem, csak úgy tudunk egyről a kettőre lépni.

Ingriddel gyakoroltunk tegnap, ma már nem :( (elkezdődött a versenyszezon, meg hasonlók...-.-")
A frisbee-ben újítottunk, másik oldalról kerül meg. sokkal jobb.

Engedelmeseztünk is, áttértem a sípra. a behívás nagyon jól megy, csak néha bizonytalan, mert lehet kicsit bezavartam az ültetés egy rövid sípjelzéssel. A fektetés még kézjelre és sípra megy, de kitalálta, hogy egyenlőre mindig fogom használni a hangjelzést is illetve testbeszédet. Nagyon lelkes, madzagos laszti hátam mögött. Azon kell még javítani, hogy fektetésnél ne kússzon be elém.

Jövő héten nem lesz suli, így nagyon ráérek, végig fogom kutyázni. Hétvégén meg megyek Mikohoz frisbeezni. már nagyon izgatott vagyok!

Tegnap találkoztam az ismerőseimmel akiknek segítettem kutyust keresni. Jövő hét szerdán bővülnek egy golden retriever kannal, 3 éves.
valószínűleg ő lesz az

természetesen elmegyek majd hozzájuk lecsekkolni a fiúkát. úgy érzem Náluk jó helyen lesz. Nem fogják naponta sétálltani. tanítani sem biztos hogy fogják az alapokon túl. De a gyerekek játszani fognak vele, és minden hétvégén kap majd egy nagy sétát, plusz én is felajánlom hogy majd elviszem sétálni.

ma voltunk versenyre készülni volt biosz tanéromnál, és kideült hogy van egy feka labija, és egy ír szettere. majd elolvadtam. persze hogy megsimiztem őket. alig várom hogy legközelebb emnjek :D

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia!
Mi is engedelmes vizsgára készülünk! Ha gondolod, amiben tudok, szívesen segítek!
Nagy Orsi üzenete…
ksözönöm szépen, ha lesz kérdésem majd kérdezlek :)
Dory :) üzenete…
Szia ! Nekünk megvan a BH1-es vizsgánk. Kérdezz ha gondolod :)
Dory :) üzenete…
Néztem egy korábbi blogodat amiben a vizsgáról írtál , dehogy fog 2 évetekbe kerülni ! ;) Ingrid sokkal okosabb annál:) Amúgy E2 ugyanaz mint a BH1

Népszerű bejegyzések