Elmaradás


Még a pénteki napról.
Eléggé pörgött a csaj, a szél sem fújt. Elővettem a korongokat, és gyakoroltunk kicsit. Az elején ő még kajált, úgyhogy volt időm dobálgatni. Már tudok hátrafelé is dobni, no meg előre is mind két kezemmel. A ballal néha nem szép, no de sebaj. Megtanultam pörgetni a korongot, meg egyéb finomságok.

Ingrid végzett a kajával, úgyhogy vártam fél órát, hogy kicsit emésztgessen, addig kifésültem a szőrét.
Jött a korongozás. Dobáltam neki főként jobb kézzel előre, nagyon szépen elkapdosta, már kb. 2 métereset tudok dobni úgy, hogy elkapja. Egyszer-kétszer kipróbáltam vele hátrafelé dobást, kicsit fura volt, de úgy kb. harmadjára sikerült elkapnia. Ezt nem is erőltettem nagyon, egyenrőle tanuljunk meg rendesen hosszút dobni.

Miután jó fél órát lelkesen frisbeeztünk elraktam a korongot, nehogy lankadjon. Kicsit dd-ztem vele, utána engedelmeseztünk. Nagyon szépen figyelt rögtön csinált mindent. A felnézéssel kicsit még bajban vagyunk, menet közben lefelé néz. Majd sikerülni fog, nem idegesítem magam e miatt, nem is olyan rég kezdtük el az egészet :)

Ezt a szutyok időt meg egye meg a fene!
Utána kicsit handlerkedtem vele, megcsináltam az összes alakzatot, meg beállítgattam.  Na ez jól kifárasztott engem is.

Tegnap a Microsoft székházában voltam, rengeteg tapasztalatot szereztem, no meg gyönyörködtem egyet a fotós gépében.

Kicsit új dizi lett, plusz meglett a 9000 látogató. Köszönjük!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések