Dinkám


Eléggé dinka egy kutyám van.Ma is kimentem hozzá, hogy lefárasztom, ugyanis hétvégén nem voltam itthon.
A lányka amint meglátott rohangált, csóvált, hülyéskedett. Én meg kattogtattam, meg dobáltam neki a játékát.
Reggel csináltam fényképeket. Meg most is egy bogárról, aki éppen egy levélen pihent meg.
A frisbeezés is egész jól megy, szépen elkapja, nagyon pörög a korongra. Hétvégén ha túl vagyok az írásbelin tavazunk egyet, meg trükköket is tanítok majd.  A tavat most megkerüljük, főleg hogy úgy hallottam hogy egy hajnalmadár tanyázik ott. Bár szerintem a szalakóta esélyesebb.

 Elkezdtem amatőren megfigyelgetni, és lejegyzetelni a madarakat... Szeretek mindenről naplót vezetni. Van naplóm, madaras naplóm, rajzfüzetem, személyes blogom, fotós blogom, és ez, a kutyás blogom. Mindezeket azért szeretem, hogy utána visszakereshessek, rajzoknál pedig lássam a fejlődést / visszafejlődést. ( Eddig összesen 2 munkámmal vagyok megelégedve. A sügéremmel  és a katicámmal. Most is csinálok egy hasonlót valamilyen rovarról, majd meglátjuk...)

 Nincs túl sok energiám itt ücsörögni, és gépelni, úgyhogy már ennyit belőlünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések