Védelmező

Ma elvittem egy gyors sétára Ingridet.
Szépen jött, a póráz megint nyakörvként volt rajta.
Megkerültük a háztömböt, csak hogy mozogjon egy kicsit a csaj.
Egy kiskutyus úgy gondolta, hogy nekünk ugrik. Már megszoktam ezt, így Ingridet gyors mozdulattal magam mögé rántottam, és beálltam közéjük, a kutya fölé magasodtam, magabiztosan, és mielőtt nekünk tudott volna ugrani dobbantottam egyet, és elindultam felé. Farkasszemet néztem vele, kihúztam magam és teljesen magabiztos voltam. Ingridet vette célba, de fordultam egyet vele.
Végül rájött, hogy ez így nem mehet tovább, nem fog tudni támadni, plusz én sem hagytam alább a szemezéssel.
Mondjuk ha egy kicsit nagyobb kutya lett volna nem mertem volna ezt eljátszani vele, de ezzel a tacsi szerűséggel   nem volt nehéz dolgom. Max a lábamat haraphatta volna meg, de azt kibírtam volna, ugyanis a nagy sár miatt gumicsizma volt rajtam.

Ma fényképezegettem kicsit, pár kép Ingridről, ITT pedig a nem kutyás képeim vannak.



keresztbetett láb

hajol :)

naaa simizz meg!








szem :)

És végül imádkozzunk japánért. Szörnyűség ami Velük történt... Remélem kevés állat halt bele. szörnyű ami mostanában megy. Haiti, Japán... mi lesz még??



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések