A szőke herceg és az úrihölgy

"süt a nap süt a nap süt a napápááá"

ma amint hazaértem a suliból indultam is Ingriddel.  Az ilyen időt ki kell élvezni nem?

Az utca végén van egy hely ahol Ingrid megugrik... Mintha megijedne... Elkezd húzni oldalra... Megjegyzem, sokszor fogunk karra sétálni. 
Bementünk a városba, lefordultunk a Lukács park felé. 
Elballagtunk oda, ott dd-ztünk picit. 
Elindultunk hazafelé. Gondoltam meglessük Artúrt, az új goldit.

na miujság?

van vele egy picike probléma.. Kirágja, kiássa magát. De természetesen nem marad így. Dolgoznak rajta. A legtöbb esetben aggódnék. Most nem. Egyrészt, tudom hogy nem megy ki az útra. tapasztaltam. Egyedül a széléig megy, tovább nem. Meg amúgy is, hétvégén valószínűleg sikerül komolyabban megcsinálniuk.
Ami kiderült: Artúr tökéletesen behívható, Csaba hangjára már szalad is!
szimat

Odaértünk, már messziről kifigyeltem. Hatalmas macikutya, kicsit emlékeztet Blinky-re.
Először morgott Ingridre, de sikerült odacsalogatni. Inkább félelemből morgott mint agresszióból.
Összeszaglásztak, majd elkezdett bújni. Dögönyöztem a két aranyt, Ingrid hűvösen ücsörgött, csóvált, meg lihegett. Bújt, féltékenykedett, Artúrka meg ugrándozott, csattogtatta a fogát, rohangált (szigorúan a füvön). 

Hatalmas, szeretetreméltó, bújós, teljesen emberközpontú, jó kiállású kutyus. Kellemesen csalódtam.. Mondhatni tökéletes kutyus, már ami alakját illeti. Simán elmenne egy kiállításon, persze egy alapos kozmetikázás után. Na jó, nem biztos hogy ő lenne a legígéretesebb, de szerintem vannak sokkal kevésbé jó kiállású kanok törzskönyvvel.

szőke herceg



Hazafelé gondolkoztam egy kicsit, hogy Ingrid ha ember lenne melyik korban élne... Arra jutottam, hogy talán Jane Austen könyvek korában... Távolságtartó, mégis barátságos, élénk. 

Elbambulásomnak meg is lett az eredménye. Egy ki kutya, akivel mindig bajok vannak (támadós, agresszív) teljesen beleolvadva a környezetébe Ingridnek ugrott. Utolsó pillanatban vettem észre, a napnak köszönhetően ami teljesen elvakított. 

Több sem kellett. Ingridet félrerántottam, így nem esett baja. Szokásosan magam mögé irányítottam, én meg a kutya fölé magasodtam. Nem is kellett több. Pár percig forogtunk, én meg magam kihúzva, kissé előredőlve farkasszemeztem vele. Békén is hagyott.


barátkozás

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések