Pötyi


Ma értünk haza a máméméktól. Kemény 220 km-es úton vagyunk túl, kicsit fáradtan. Apa szüleihez mentünk, fel Miskolc környékére. Sajnos Ingrid nem jöhet velünk, így a fényképezőgép volt a társaságom, no meg Pötyi, a 10 éves öreglányunk. Ma délelőtt foglalkoztam vele egy kicsit, de mivel havonta látom, nem igazán lehet se pórázra, se semmi ilyesmire nevelni. Azt meg nem várom el mamáméktól, hogy ők sétáltassák.


de hát, történetesen a mamáméknak van egy hatalmas hátsó kertjük, plusz a szomszéd udvarja sincs elkerítve. Én amikor ott vagyok ki szoktam vinni a lánykát, hogy mozogjon egyet. Hátul van minden féle tégla, tüzelni való fa, úgyhogy ott igazán futkározhat Pötyike.
Már eljutottunk odáig, hogy tud ülni-feküdni, gurulni. A behívás is egyre jobb.
Tündéri az öreglány, kis aranyos :)
hétvégén fényképeztem elég sokat, főleg a csirkék voltak jó modellek.
Holnap meg végre látom Ingridkémet :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések