Mókamester


Ma 2-kor ismét úton voltunk már. Odafelé találkoztunk a pulival. Úgy gondoltam, majd biztos megint a város széléig kísér.
Tévedtem. Kikísért egészen a tóig minket. Úgy gondoltam, majd hazafelé is velünk jön.

Amikor kiértünk megláttam egy amstaffost. Gondoltam megvárom  amíg elmennek. A kis puli viszont odament. A hapsinak mi volt a reakciója? Belerúgott egyet. A barátnője hála istennek eléggé mérges lett rá, úgyhogy nekem nem kellett odamennem.

Elmentek, én meg elengedtem Ingridet. A puli rögtön odajött hozzánk, bár eleinte Ingrid nem akart játszani. Végül aztán belejöttek, és mindenki őket figyelte.
Ingrid elkezdett a víz felé futni, bele a vízbe. A puli viszont nem tudott megállni, zutty bele a vízbe. Az egész tópart nevetett rajtuk.

Egy család kihozott egy távirányítós hajót. Ingrid rögtön beúszott utána, de amikor elkezdett felé menni, nagyon megijedt... Kicsit gyáva nem? : )

Odajött hozzám, figyelt. Na, gondoltam, gyakoroljunk egyet. Megcsináltunk pár trükköt, de annyi elég is volt. Figyelt, kész.
merülés után, vizes pofival :))

Fogtam egy botot, és bedobtam Neki. A bot lemerült a víz alá, ő meg utána. Riadtan húzta vissza a fejét a vízből, majd pár másodperc múlva a bot is feljött.

Dobáltam neki. Bár volt hogy szétszedte a botot. Ha nem volt szimpi neki :)

Jönnénk haza, ki puli sehol. Keresgettem egy darabig, de biztos hazament...

Már hazafelé jöttünk, amikor megláttam egy bernist, és egy AUSSIEst. Az aussies beszált a kocsijában, így nem tudtam dumálni vele. Pedig úgy akartam. Majd legközelebb. Gyönyörű blue-merle volt. Azthittem meghalok ott. Gyönyörű volt. Kíváncsi vagyok melyik kennelből hozták...

találkoztam a föci tanárommal, tisztára odavolt, hogy Ingrid milyen ügyes, nyugodt. Közben az Ő Kirája szétszedte a kerítést. Megígértem neki, hogy majd foglalkozok Vele. Igazából még örülök is neki. Már Lucyt is alig várom hogy jöjjön, mert kihívás Őt tanítgatni, meg olyan jó látni ahogy fejlődik.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések