Falkavezér

Azthiszem végre átvettem a falkavezér szerepét.
Délelőtt trükköket tanultunk, van amit tegnap kezdtünk el, van amit ma.  fel is lett véve, az egyiket egyből tudta (átkarolós). Nagyon pörgött ma, úgy használta a kis agyacskáját.



Elvittük az üvegeket, meg palackokat a szelektív hulladékgyűjtőbe, ami a Mol parkban van,  saroknyira.
Odafelé, és visszafelé is a póráz 2xen rá volt tekerve a nyakára, így nyakörvként funkcionál. Gyönyörűen jött, egy rossz szavam nem lehet. Mögöttem jött, szimatolni sem állt meg. Visszafelé hagytam szaglászni, de ha túl messzire ment, és szóltam neki, rögtön rohant hozzám. Olyan kis édes.

Végre átvettem a falkavezér szerepét... Le tudom nyugtatni magam, nem stresszelek.

Mostmár ideje lenne elmenni agility edzésre. De persze, mindig közbejön valami. nagyon elegem van ebből...

Ma is kimegyünk a tóra, holnap meg valószínűleg egy német juhászossal fogunk bandázni.

Záhonyi-Ábel Dorkának meg hatalmas gratula a Crufts-hoz. Felvettem, ITT meg lehet nézni, persze nem a legjobb minőségben.Dorka bekerült a 8 legjobb közé!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések