Havas Vitagoldparty

Ma jött értem Réka és iráány a tó!
Csajok (és Damon) nagyon szupert rohangáltak. Csúszkáltak a jégen, Réka meg fotózott. (én otthon felejtettem a gépet) Lettike még tüzel, úgyhogy ő otthon pihizett. Szegényke...
Aztán beállítgattam Bellust, és egész jól sikerültek a képek róla... Kezdek rájönni hogy állítsam be egész jól :) Bella szinte végig velem volt, tök, várta a kaját. Nagyon szeret engem a kicsi lány, de ez a szeretet kölcsönös.
Damon babával is is gyakoroltam, ő mint mindig szuperül állt be, az első szögei is egyre jobbak. (Rosszul állt be eleinte, nem szögileg van vele baj...)

Jót dumáltunk Rékával, kutyák meg élvezték a havat. Réka miután átfagyott odaadta nekem a gépét, és csináltam egy csomó-csomó képet. Nagyon szupi volt végre tükörrefis Nikonnal fotózni, bár a beállításokban Réka segített. A gatyám teljesen átázott, mert beleguggoltam a hóba, hogy jobb képeket tudjak csinálni, bár sajnos fényhiányban voltunk, mert már lement a nyompocsi.

Fehova, fehova gyere mááár! Nagyon-nagyon várlak! Eldöntöttem, hogy szupi évnyitó kiállítás lesz, és szuperül fogom érezni magam, és a maxot fogom kihozni a kutyulikból, és magamból :)
Képeket majd később tudok mutatni :))

Ingridem szuperül viselkedik a garázsban, tegnap egy órán keresztül ültem kint vele, zenét hallgattam, és ő meg az ölemben alukált miközben átöleltem... Imádom, és még egyszer sem történt bent baleset!! Büszke vagyok rá! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések