Készülődés

James
Ma boldogan pattantam ki az ágyból, boldogan ültem végig pár órát, és még boldogabb voltam amikor elmaradt utolsó óránk, és hamarabb hazaértem egy fél órával.
Réka elugrott értem (se Ákos, se Andi nemvolt ma d.u. otthon) meg ott volt Jutka is.  Pici Odik nagyon-nagyok, pici- Betti meg ugyanakkora mint Ők... durva. De haláli édesek! :)
Előszedtünk pár cuccost, és kivettem Törpit. Réka nagyot nézett milyen kis pörgős, mert ő ilyenkor tényleg az, de lenyugszik 5-10 perc alatt...

Rékiék elmentek, én meg bevittem Törpit egy fedett helyre, és kozmetikázás indul! Szárazsampon meg egy csomó fésű, meg olló is volt.. Nagyon jó illata lett a drágának, és csak úgy csillog a szőre. Nem sokszor volt fésülve, mert csak játszani akart a fésűvel.
Gyakoroltam is vele... Jó lesz ő.

Eljött értem Réka, megbeszéltük a holnapot (Ő is ugyanannyira pörög mint én). Köszönöm aki sok sikert kívánt! Nagyon várom, kíváncsi vagyok, de nem várok semmit. Szuper lesz!

Itthon elvittem egy gyors sétára erdőbe Gridet, aztán amikor hazaértem mondta anya, hogy Redzs keresett... Ő is ment erdőbe, de hamarabb ezért nem láttuk. Visszamentem gyorsan, és összefutottunk már az elején. Visszajött velünk egy jó nagy sétára. Térdig érő hóban caplattunk, Ingrid is jól kifáradt. Jót beszélgettünk, és már nagyon hiányzott egy séta Regivel. Annyira szeretek vele sétálni, és csak úgy beszélgetni.. :)

Holnap szurkolni, elvileg este lesz egy kis beszámoló :) képeket nem ígérek holnapra, de lehet összejön.. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések