Reinkarnáció

egy viccesre sikerült kép.

Történt egy olyan 'baleset', hogy a hétvégi képek (meg egy csomó) letörlődött a memóriakártyáról. Voltak nagy izgalmak, de végül ma jött a hír, hogy sikerült a képeknek feltámadniuk! Nagyon boldog voltam, ott ugráltam össze-vissza!
Ingrid és legújabb hódolója

Ma mentünk Rékáékkal sétálni. Tóra vittük ki a srácokat. Már az elején összefutottunk egy goldissal, jót elrohangáltak kuttyaink. Én fotózgattam bőszen, videót is csináltam, de nem tudom mikor lesz fent, talán holnap.
kisszerelmem

Ingrid egyre kevésbé megy messzire, ha szólok többségében jön.
Utána bementünk a strand területére, jött egy ismerőse Rékának, megkértük, hogy taperolja végig Bellát. Még mindig nagyon fél. Nembaj, le fogjuk gyűrni, ha beledöglük akkor is!
az a fej, az a tartás ♥

Damonkével gyakoroltam picit, flangáltunk kicsit, hogy szokja a póráz melletti sétát. Alakul Ő!
Bellát is beállítgattam, de hát neki nem is ezzel van baj... Hanem a beszarisággal.
Jött még egy kutyás, szokás szerint Ingridre cuppant rá a kutyus... minden kan rákattan Ingridre amúgy. Nagyon viccesen játszottak, rohangáltak, birkóztak.
futááás

Azt hiszem, senkit sem kell altatni.
Most viszont teszek be pár FEHOVA képet... :) remélem nem bánjátok...
futááás Damon

Storm ♥


szeretem ezt a képet :)

Trikszyék

Mártiék örülnek ♥

baba ♥

Storm BOB ♥

annyira imádom ezt a képet!

happy :)

Bellu

Damon

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések