Vénülünk

Ma hazaértem, rendet raktam, és kimentem Ingridhez.
Kis bemelegítés után korongoztunk, és azt hiszem, ma ment neki a legjobban. Pörgött, futott, szépen ugrott, ezen én is felpörögtem, úgyhogy alakítottunk a lánykával.

Utána kiraktam 3 ugróaksit, és megmozgattam picit Ingridet. Itt is szépen alakított, még én is kifáradtam.
Engedelmesnél is ügyes volt, egyre inkább ráérez a dolgokra.
Elkezdtünk gyakorolni a Lucky Dip-re... Igen, valószínűleg megyünk.. most már ha törik ha szakad ott leszünk! Úgyhogy most átnézzük az összes trükköt, hogy szépen menjen.

Annyira imádom ezt a kis dinkát.
Öregszik már Ő is... Ha van egy kis szabad ideje lefekszik, ha kell jön Ő, de azért látszik, hogy nem mai gyerek... Sokáig ez nagyon zavart, de már teljesen elfogadtam, hogy vénülünk :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések