Névnap :)

napozás... :)

Ma reggel kis napsütésre ébredtünk, úgyhogy miután kiengedtem Ingridet csináltam róla jó pár képet.  Édes volt ahogy ugrabugrált a hóban, hempergett benne, meg belefeküdt, hogy csak a buksija látszott ki.


Ebéd után megünnepeltünk Gridem névnapját. Nem nagy ünneplésről van szó, csak kapott fincsi ebédet.
(Zaréknak köszönjük a köszöntést, Ők voltak az elsők akik gondoltak ránk:) )


Délután elmentünk egy órás sétára erdőbe. Csajom össze-vissza rohangált, ugrált, élvezte a havat. Igazi északi kutya... Úgy felöltöztem, hogy nem is fáztam.. Amúgy, én el tudnám viselni ezt az időt (csak a buszozást és suliban fagyoskodást hanyagoljunk, bár most is lehetett volna szünet, de neee, igazgatónőnk úgy határozott, inkább megfagyaszt bennünket.. reméljük, buszbalesetben nem fogok meghalni...)
élvezzük a havat :)

Sokat fényképeztem, bár alig volt fény így délután, a hó is esett, így vakuzni nem lett volna szerencsés...
Egész behívható volt a csajom, bár volt egyszer kétszer, hogy süketet játszott.
Egyszer nem jött, valószínűleg kilométerekre volt, ahogy szokta, így eléggé megijedtem... De aztán riadt képpel elővágtatott a drágám.
futáááááááááááás

run, run, run away :)


Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
boldog névnapot Grid :)

Népszerű bejegyzések