Latyak


Ma Ivettékkel volt megbeszélve egy kis tali a pályánál.
Kimentünk, de pont arra volt időnk, hogy becsukjuk a kaput, meg Ingrid meghemperegjen egy pocsolyában már jöttek is! 
Srácok jót játszottak, lett róluk videó is. 

Korongozunk egyet, Ingrid egész ügyes volt... Végre én is tudok normálisan dobni, nem fagynak le az ujjaim. 
Jamie nagyon pörgött, annyira ügyesen frisbeezik! Kitaláltam, hogy csinálok róla pár képet.. NEm nagyon voltak fények, de hátha... Éppen egy jó kis mozdulatot sikerült volna lekapnom... 
Látom a keresőben, hogy jajjjajjj, egyre közelebb lesz ez az ugrás...
Éppen, hogy el tudtam fordulni, mert Jamie egyenesen belém csapódott. Kicsit meglepődtem, de hála istennek se Jamienek, se a gépnek nem lett baja. :)

Utána meg sétáltunk egy jót, beszélgettünk, a végén meg kaptam egy naaagy Jamie puszit :)
Ivették pedig elkezdtek blogolni. ITT elérhető a blogjuk!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések