Széllel szemben


Először is szeretnénk a legboldogabb szülinapot kívánni Léna-barátnőnknek! Nagyon fura, hogy már 4 éves a csajszi, hiszen Őt kicsi kora óta 'ismerjük'. Még legalább 3x ennyi boldogságban, és egézszségban gazdag időt kívánunk!! ♥

Ma elvittem Gridet egy kis erdőzésre. Jó sok állatkát láttunk, Ingrid meg kirohangálhatta magát ebben a nagy szélben. Felénk elég durva dolgok vannak, olyan hótorlaszok, hogy bizonyos falvak megközelíthetetlenek...
Éreztük mi is, hogy nagy a szél, sokszor majdnem elvitt engem..

Ingriddel 'keresdettem' a szárnyat, de sehol sem találta, viszont egy róka nyomába 'eredtünk'. Most elgondolkoztam egyébként, hogy beszerzek valami őzlábat, vagy nem tudom. Szerintem nagyon élvezné.. Bár, őzláb még van kéznél is...

Holnaptól pedig teljes készülődés! Megyek Törpizni, kozmetikázni őt... :) szombaton pedig FeHoVa!!! jajj, de várom! (meg is gyógyultam, hála a sok vitaminnak) 

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
sok sikert majd! :)

Népszerű bejegyzések