Kutyasuli Bellával


Ma Réka szólt, hogy mennek Bellussal és Damonnel kutyasuliba, és ha van kedvem tartsak velük.
2-re jöttek értem, és mentünk Kőrösre. Elég sok jót hallottam erről a suliról, és Rékáék is járogatnak.
Direkt hamarabb mentünk, hogy kutyulik kicsit rohangálhassanak. Bellával kicsit ugrabugráltam, hiszen gyúrunk egy kis mellkasra.

Megjöttek páran, és hamarosan Ali is, a kiképző. Tipikusan szigorú, őszinte ember, nekem bejött a stílusa, igazi munkakutyás.
Én vittem Bellát, mert Ő sokkal félénkebb, nehezebben bízik meg emberekben, és most jó lenne ha bennem is sokkal jobban megbízna.
Alapengedelmes dolgokat csináltunk, a kiscsaj élvezte, riszált, bár néha ment volta Rékihez és Damonhoz.
Behívás annyira nem ment, de hát Rékát kereste végig.

Utána volt egy kis elmélet, ami szerintem tök jó dolog, nem sok új dolgot hallottam, bár volt pár érdekesség, de a többiek tuti rengeteget tanultak.
Utána megkértük Alit, hogy játssza el a bíróbácsit... Bella még mindig fél ha hozzányúlnak. Viszont most erősen szoktatjuk.

Jó volt nagyon ott lenni, Bellával kicsit tanulni. A végén nagyon szuperül figyelt rám, bújt, a lábamon aludt.
Elmondhatatlanul szeretem Őket.
Köszii Réki ezt a szuper kis napot.. :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések