Kritika...

Ma Csilla elküldte nekem a Téli Dog-Dancing parádé videónk kritikáját..
Én meglepően jónak találtam, nagyon örülök az egésznek, de olvassátok el Ti is!

'Ami először feltűnt, az a ritmusérzéked. Nagyon jól mozogsz, lazán, természetesen, illetve a videó is úgy van összevágva, hogy a zene hangsúlyosabb részeire jusson egy-egy hangsúlyosabb trükk, ez szuper! Ingrid cuki és lelkes, mint mindig. Amire érdemes lenne figyelned (később a ringben is), hogy ha apró, finom kidolgozású trükköt mutatsz be (pl lábkeresztezés), akkor az kapja meg a megfelelő „tálalást”, különben elvész a könnyebben megtanítható, de látványosabb trükkök között (pl ugrások). Azaz kerüljenek hangsúlyosabb helyre, és jól láthatóan mutassátok be. Így hogy belassítottad a hátra felugrást, látszik, hogy a kutya hogyan ér földet, és látszik, hogy magabiztosan és jól ugrik, de ezzel a trükkel azért óvatosan, ha a talaj keményebb vagy csúszósabb!
Gratulálok, ügyesek vagytok, és Ingridben van még bőven lehetőség, ha bírod energiával és ötletekkel!'
Kerényi Kata

Igazából az eégsszel a beküldés előtt is dilemmában voltam... Beküldjem-ne küldjem? Én a magam részéről bénának találtam a mozgásomat, meg Ingrid is picit pontatlan volt a többi gyakorláshoz képest. Amúgy sem gyakorolunk eleget mostanában, ezért a kisebb, finomabb részletek nem is mentek.

Nagyon örülök, hogy egy profi dog-dancinges ilyen véleménnyel van rólunk, és örülök, hogy úgy látja, hogy folytatnunk kéne. Most nagyon elgondolkoztam azon, hogy májusban menjünk-e Ingriddel a Lucky Dip versenyre.
Igazából azon is elgondolkoztam, hogy akarok-e még agilityzni.. illetve, hogy érdemes-e belekezdeni... na mindegy, majd lesz valami :)

a szóban forgó videó:



Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
(hát akarjál mán' agilityzni! :'( )
Nagy Orsi üzenete…
akarnék én, de semmi kilátás arra, hogy 1-ről a 2-re jutunk... talán jövőre... vagy nemtudom... :(
Dorciii üzenete…
Szia :)

Hol lehet megnézni a többi jelentkező videóját ? :)

Amúgy szuperek vagytok így tovább *-*

Népszerű bejegyzések