1-ről a 2-re

a nap képe :)

Ma beszélgettem Ivettel, és megdumáltunk mára is egy talit. Elmentünk hozzájuk, bepattantunk a kocsiba, és irány a tóóó!
Srácok fürödtek, rohangáltak, majd jött egy francia terrier keverékes nő, jót játszottak a kutyik, főleg Griddel nyúzták egymást. Ők hamarosan tovább is álltak.

Salut mon amie! Je m'appele Ingrid. ça va?

Sétáltunk egy nagyot, beszélgettünk, Ingrid néha beugrott pár udvarba. Régen nem csinált ilyet, de sokan behívják, megsimogatják. Így mit várjak Tőle?
Megsimiztem a minikét, nagyon kis aranyos. Elmentünk Rékiék felé, de ő nem volt otthon. Visszabaktattunk a tópartra.

gyönyörűség


Vittük a rudakat, és szlalomoztunk. Ingriddel most gyakoroltam másodjára, itthon nem gyakoroltunk. De Grid szerintem egész ügyi volt, egészen pörgött most... Szellemlaszti meghozta a hatását :)
Ma sokkal kevesebbszer sz_rt le, de ez még mindig elég gyatra. Nembaj, haladunk mi, lassan, de biztosan! Így is rengeteget fejlődött, én pedig nem fogom feladni.

csobb... 

Hívott Réka, hogy hazaért, mi pedig kicsit később elugrottunk hozzá. Bent dumáltunk, kutyák kint játszottak (illetve Grid hisztizett, hogy hova lettem) majd miután megjött Dia, (Réka egyik barátnője) kimentünk kicsit hozzájuk. Jamie néha majd feldöntött, Damon is borítgatott, Bella meg beleült az ölembe. Ingrid néha odaszambázott, megmutatta, hogy milyen játékot csórt, és már ment is tovább. Letti pedig szép komótosan odaballagott néha, megdögönyöztem, és neki ennyi pont elég volt :)

(Videó, még több kép fb-n :) )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések