Nyuszi

aki kitalálja mi van a kép bal oldalán annak jövök egy csokival ;)
Ma miután hazaértem ledobtam a cuccaim, fogtam Ingridet, és indultunk Ákosékhoz.
Egy csomó kutyus fogadott minket az udvaron, Jézi, Nyuszó, Nius, és Lulu.
Beszélgettünk kicsit Ákossal, és arra jutottunk, hogy Jézit is elvisszük egy-két kiállításra.
Ennek örömére Vele kezdtem a mai sétát. Ügyes volt nagyon, állni nem tud, hacsak nem magától, akkor viszont nekem nagyon bejön. Gyönyörű egy kutya, tele energiával és szeretettel (csak guggolj le mellé, és meglátod) bejön ez a kutyus nagyon :)

Tisza és Bond
foto: Ákos

Következő ki más is lehetne mint Niagara. Jó nagyot sétáltunk, kell neki a kondi. Ügyes volt nagyon, és sokat fejlődött, egyre jobban bírja a sétákat. Állni szépen tud, mozgása is szuper.
Éppen dögönyöztem a lányokat amikor eljött mellettem egy kisfiú az anyukájával. Olyan másfél éves lehetett a kis srác, kismotoron ült. Megállt mellettünk elkezdte nézni a kutyákat... Kis tanakodás után rámutat Niára, és felkiált: NYUSZI!

foto: Ákos
Ez után egy darabig lófráltam az udvarban, Lujzát próbáltam magamhoz szoktatni. Egész jól megy, ha hívom jön a drága. Ez pedig nála nagyon nagyon nagyon nagy szó. Beleültettem az ölembe, és ott simogattam. Eleinte meg volt szeppenve, de a végére lenyugodott, és kaptam spanipuszit. Eleinte azt hittem, csak Helga Itenje ad ilyen puszit, hogy beleszuszog a fülembe pár percig, de Lulu is ezt csinálja, úgyhogy ez lehet ilyen spani specializmus... Spánielesek nektek is ilyen kutyótok van?

Egyébként tök jól összehaverkodtam Vele. Tök sokat bújt hozzám, és amikor leraktam a földre, hogy ha akar mehet ottmaradt mellettem. Haladunk!

Lulu

Még volt egy kis szabad energiám, és elvittem Falit, Jamest, és Gridet egy hármas sétára. Eleinte elég kacifántos volt, de a végére mindenki szépen jött mellettem. Lehet legközelebb Nia is csatlakozik a mesterhármashoz, és akkor már mesternégyes lesz?

Udvarban Törpi rohangált eszeveszettül az elején, folyton le akart dönteni a lábamról. Sőt, majd szétszedett, annyira örült megint, hogy szétcsipkedte a kezemet. De aztán sikerült a végére leszoktatnom Róla. Gyakoroltam Vele picit a beállást, ügyes volt, bármikor beáll free-be, és kezdi érteni a jeleket, hogy picit tolasson, rakosgassa a lábait.
a képeim 0 fénynél készültek, szóval nézzétek el nekem. 

Ingrid nagyon pörgött, pedig jött velünk mindig. Niát és Lulut piszkálta, hogy játszanak vele, vagy csak simán szövetkezett Törpivel, és együtt szadiztak. De a végén egymást piszkálták, harcoltak egy jót.

piciCetli :)

Minit pedig még a hét elején elvitték az új gazdiai. Remélem szuper helye lesz a kis kedvencemnek, és remélem felelősségteljes, hozzáértő kezekbe került :) Helmi pedig hétfőn utazik... Fura lesz nélkülük...
Végén bekukkantottam a 3 napos pici Zsókákhoz, utána meg a piciCetlikhez. Annyira édesek, egyik megugatott amikor bementem.

Foto: Ákos

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
ha a fekete "foltra" gondolsz
akkor az egy kutya pofi részlet :D
látszódik a szeme is fent >.<

Népszerű bejegyzések