Lyukasagyú

ezt muszáááj ♥

Ma nekem  még szünet volt hála istennek, így a vasárnap - hétfőt kitudtam pihenni... Bár holnap reggel nem ezt fogom mondani.
Délelőtt ledumáltunk Ivettel egy talit, úgyhogy szokásos időben már ott is voltam Náluk :) Találkoztam Ivett barátjával, Dáviddal, utána pedig mentünk ki a tóóóóra :) Közben Ivett nyuszitól kaptam egy csokinyuszit :) (amit utána a kocsiban hagytam.. szupi mégvalami? )
kint sétáltunk egyet, beszélgettünk, kutyák pancsoltak. Ingridem elfoglalta a kis szigetet, majd szerzett nádat, és ezek után már megvolt mivel szórakoznak a kutyusok: Kinek van nádja, és ki tudja hamarabb szétaprítani. Jamie szerzett magának egy hatalmasat, majd miután lányom ellopta újért ment.

dlili #1

dlili #2


Előszedtük a rudakat, de a kutyik kicsit dekoncentráltak voltak. Ivették picit engedelmeseztek, mi meg dd-ztünk... Egész tűrhető volt a csajszi.
Utána elmentünk sétálni, megsimiztem a minibullt. Éppen hívtam Rékit amikor megláttam, hogy egy szőke lány sétál felénk pár fehér és egy arany folttal... Rékiééék! :) Sétáltunk tovább, kutyik rohangáltak. Utána bementünk Rékához, csak dumáltunk, dumáltunk. Közben kimentünk, kutyák játszottak egyet. Jó sokáig voltunk ott, elrepült az idő, de hát mid a hármunknak elég szép beszélőkéje van, úgyhogy szerintem egyikőnknek sem tűnt fel... Szerintem mi órákig tudnánk dumálni, mindig lenne miről. :) De hát holnap suli, meg munka...
na neked mid van?

Jó kis séta volt, lányom is kezd egyre jobb lenni. Ha nem is mindig az első szóra, de azért többségben jön rögtön, most is azt hiszem egyszer volt, hogy nem jött vissza olyan hamar.
Ivett ismét köszönöm a sétát, nagyon jól éreztem magam, és hihetetlen milyen gyorsan eltelt ez a 2 óra... :)
Jaj, és hát ma tápot váltottunk.. a táp nevét elfelejtettem, pedig neten még előtte rá is kerestem... Eddig Royal Caninesek voltunk, de arról nem sok jót hallottunk, és a tápos'bácsi' is azt mondta, hogy ez sokkal jobb.... :)

azmiaz?

Ingrid elfoglalja a szigetet...
szaglászik...
na ez már az enyém!
na kié lesz?
éniiiis!
Jamie arcol, hogy neki mekkora botja van... :) 

Összes kép FB-n, lehet csemegéni ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések